Avatar billede dkscripts Nybegynder
28. juni 2003 - 15:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan finder jeg min Router´s ip?

Jeg skal havde fat på min router´s ip, men hvordan kan man finde den?

Mvh Jakob
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. juni 2003 - 15:20 #1
det er din gateway hvis det er den internte IP ellers www.myip.dk er din offenlige IP
Avatar billede ulha Nybegynder
01. juli 2003 - 10:43 #2
Hvis der ellers er hul igennem til internettet, så kan du i en command-prompt skrive: "ipconfig", hvor du så vil få udlæst din gateway, som burde være din routers IP. For hjælp mht. ip-config, så skriv: "ipconfig /?"

Mvh. Ulrik.
Avatar billede dkscripts Nybegynder
01. juli 2003 - 23:06 #3
Fandt ud af jeg skal bruge specielt kabel og PW for at få kontakt med min firewall....anyway tak