Avatar billede zeros Nybegynder
27. juni 2003 - 17:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Newz system..

Jeg leder efter en guide/tutorial til at lave et newz system i php/mysql. Det skal være med tilhørende admin del så man kan add,slette,edit de nyheder som man har postet..

Nogen der kender sådan et.. link, bog, osv.?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
27. juni 2003 - 17:03 #1
http://www.webcafe.dk/artikler/php/phpmysqlintroduktion/
har en gennemgående artikelserie om brug af PHP/MySQL, så hvis du skitserer for dig selv hvad det skal indeholde, kan du lave funktionerne og samle det til et nyhedssystem, alternativt kan du kigge på www.hotscripts.com der er masser af den slags, så kan du finde et. og kigge på opbygningen.
Avatar billede exp Juniormester
27. juni 2003 - 18:43 #2
Avatar billede zeros Nybegynder
29. juni 2003 - 22:10 #3
selv fundet en løsning