Avatar billede danger Nybegynder
27. juni 2003 - 00:29 Der er 10 kommentarer

har problemer med min geforce 3ti200

købte mig en geforce 3 ti200 128 fra en stykke tid siden og har haft problemer med det lige siden. har opdateret driver  kan det mon have noget med min com at gøre. intel celeron 1.10 ghz 512 sd ram
Avatar billede bryrup Nybegynder
27. juni 2003 - 00:30 #1
hvad er problemet da???
Avatar billede ulrich Novice
27. juni 2003 - 00:31 #2
Hvilke problemer? Lidt mere specifikt skrevet vil gøre det nemmere for os at hjælpe dig.
Avatar billede bryrup Nybegynder
27. juni 2003 - 00:32 #3
jahh
Avatar billede geforce3 Praktikant
27. juni 2003 - 00:34 #4
Byt det på garantien hvis der er noget galt med det...?
Avatar billede danger Nybegynder
27. juni 2003 - 00:34 #5
det lagger i alle spil uanset hvad opløsning jeg sætter det i og det synes jeg ikke det burde gøre når der er 128 ddr på
Avatar billede ulrich Novice
27. juni 2003 - 00:35 #6
Har du installeret de nyeste Detonator drivere?

Evt. slå Vertical Sync fra i OpenGL settings.
Avatar billede geforce3 Praktikant
27. juni 2003 - 00:35 #7
Jeg tror nu nærmere det er din CPU der halter bagefter.. Den er ALT for langsom til spil
Avatar billede danger Nybegynder
27. juni 2003 - 00:36 #8
ja har instaleret de nyeste driver
Avatar billede locturian Nybegynder
27. juni 2003 - 10:45 #9
Geforce3, hvorfor skulle cpu'en være alt for langsom til spil? Det er da noget være fis at fyre af. Da jeg skiftede fra en 1000mhz AMD TBIRD til en 2,4GHZ P4 med 533mhz på bussen, kunne jeg ikke mærke den store forskel, hverken i spil eller i andre programmer. Og jeg sidder med et geforce2 kort...

Danger, tjeck om du ikke har alle mulige programmer til at køre i windows der sluger dine ram - Nogen gange er det minimerede programmer, der gemmer sig så de er klar til start - Fx. winamp, realplayer osv osv. De er gode til at sluge ram. Harddisk plads har også en del af sige, så tjeck om du har rigeligt med ledig plads på din harddisk før du spiller. Spillene laver nemlig noget der hedder en "swap fil" som den bruger som midlertidig hukommelse. Denne fil kan variere i størrelse, men fylder nogen gange 600-800MB - Alt efter hvilket spil det er... Men tjeck de ting, og hav altid opdaterede drivere - Så er du godt på vej :)
Avatar billede geforce3 Praktikant
27. juni 2003 - 10:57 #10
nå locturian. Men p4 eller heller ikke så hurtig som AMD..
Danger sorry, tænkte på Battlefield og alle dem der..
Hvilke spil er der tale om? Min kører fint som 1900+ med med 1500+ lagger det helt vild i alle opløsninger.
Jeg vil sige du er noget uheldig med dit køb locturian hvis du ikke kan mærke forskel på 1000mhz tbird og 2.4 P4.. Så havde jeg nok retuneret!