Avatar billede pentium Nybegynder
26. juni 2003 - 18:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ny Form / Ny E-Mail. (Exchange 2000)

Hej

Jeg vil gerne have at når jeg i Microsoft Outlook trykker på Filer --> Ny  kunne vælge en funktion dr hedder et eller andet med "E-mail Tilbud". D.v.s en mail der er færdig lavet, hvor jeg kun skal skrive de fornødende ting ind, så som den person jeg vil i kontakt med, og det tilbud han/hun nu skal have.

Jeg køre på en Exchange 2000, hvor alle skal have disse nye funktioner.

Er der nogle dr kan hjælpe mig på rette vej? Eller fortelle hvordan jeg gør dette?

Min ICQ er: 150344534

Jeg er nok først på ICQ fra i morgen kl. 08.00 af...
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2003 - 18:59 #1
lytter med....
Avatar billede pentium Nybegynder
27. juni 2003 - 08:10 #2
Er der nogle der kan hjælpe mig med dette?
Avatar billede knightmare Nybegynder
27. juni 2003 - 10:38 #3
Hvad med "Vælg Formular" - du kan skabe en formyular i standardformular- bibliotekek eller et andet bibliotek og så vælger derfra

:-¤
Avatar billede mile Juniormester
27. juni 2003 - 12:56 #4
Hvad med at lave en offenlig mapper (som alle har adgang til) - Udgiv formularen dér - Højreklik på mappen - Formularer - under "Tillad flg. formularer i denne mappe", sætter I mærke i "Kun ovennævnte formularer". Derved er det dín formular de får ved klik på "NY".
Avatar billede mile Juniormester
27. juni 2003 - 12:57 #5
Du kan også udgive flere formularer i mappen, så skal de blot vælge dén de ønsker under menuen "Handlinger".
Avatar billede pentium Nybegynder
27. juni 2003 - 13:49 #6
Okai Mile - det du siger - lyder til noget jeg kan bruge.....
Avatar billede mile Juniormester
27. juni 2003 - 13:50 #7
Good luck...
Avatar billede pentium Nybegynder
30. juni 2003 - 13:29 #8
Er der ikke noget værktøj til at lave nye forma, udover dette skod der er i Outlook.
Avatar billede mile Juniormester
30. juni 2003 - 13:30 #9
No can say !