Avatar billede aceymer Nybegynder
26. juni 2003 - 07:54 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

min printer skriver for langsomt v. acrobat reader.

Min printer, er utrolig langsom til at printe ud i acrobat reader(pdf)....
min printer er en HP2100...
hvad kan grunden være???
på forhånd tak!!!!
Avatar billede trp79 Nybegynder
26. juni 2003 - 08:12 #1
Det er formentlig din printer driver det er galt med. Der er designet post scrips (PS drivere) til at printe pdf-filer ud med. Prøv om du ikke kan finde sådan en til din printer.
Avatar billede trp79 Nybegynder
26. juni 2003 - 08:15 #2
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. juni 2003 - 09:33 #3
hmm, er det mig der tager fejl, det er jo en Reader der er tale om og den skal ikke være længe om udskrive og du behøver ikke en postscript driver til det.
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. juni 2003 - 09:35 #4
ikke en gang Acrobat pro er længe om en udskrivning, ellers ville det tage håbløst lang tid for mig og printe en side i mit blad ud.

Du må enten se om du kan finde nogle indstillinger i Acrobat Reader, tjek op med dine printerindstillinger, prøv forskellige udskriftskvaliteter.
Avatar billede aceymer Nybegynder
26. juni 2003 - 10:08 #5
jeg har en ide om at det dokument jeg vil printe ud indeholder billeder der er scannet ind. har det noget at sige.. mit OS er windows 2000
Avatar billede aceymer Nybegynder
26. juni 2003 - 10:31 #6
hallooo, er der stadig nogen???
Avatar billede jepouls Nybegynder
26. juni 2003 - 10:37 #7
Der er stadig nogen.
Hvis en PDF fil indeholder billeder kan det tage en masse kaffetid at printe ud, særlig hvis det er en laserprinter, med ikke for meget hukommelse. Jeg aner ikke om din printer er laser eller blæksprutte, idet det med en blæksprutte er pc,ens hukommelse der kan være flaskehalsen
Avatar billede aceymer Nybegynder
26. juni 2003 - 10:44 #8
det er en laserjet hp2100
Avatar billede aceymer Nybegynder
26. juni 2003 - 11:10 #9
problemet kan altså ikke løses... jeg lever med det... jeg kan prøve at kopiere dokumentet til word og se om det hjælper på hastigheden... tak for hjælpen ....
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. juni 2003 - 11:53 #10
husk at lukke spm.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
26. juni 2003 - 12:43 #11
Prøv lige at kigge i printerdriveren. Er "print as image" slået til ?. Det har vi haft problemer med. Den skal være slået til. (ihvertfald hos os)
Avatar billede aceymer Nybegynder
21. juli 2003 - 15:43 #12
jeg fik ikke noget svar.. men tak for de mange gode oplysninger...