Avatar billede bty Nybegynder
25. juni 2003 - 14:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

upload i frontpage inaktiv p.gr. a proxyserverindstillingen i ie

Computeren kører win98 på et kæmpenetværk, der styres centralt. Problemet er at vi ikke kan bruge frontpage til redigering af hjemmesider. Supporten synes ikke at kunne hjælpe. Derfor spørger jeg her. Vi kan ikke gøre noget ved proxyindstillingen i ie. Og det er dér vi render panden imod, når vi skal uploade. Vi kan ikke komme frem til vinduet med koderne til forfattertilladelse.
Ftp nytter heller ikke.
Avatar billede htm Nybegynder
26. juni 2003 - 23:28 #1
Hmmm - nu ved jeg ikke ret meget om Frontpage, men det lyder til at jeres problem vil blive løst hvis i kørte uden om proxyen.

funktioner -> internetindstillinger -> forbindelse -> LAN-indstillinger -> avanceret under proxy. Nederst kan du opremse de adresser der ikke skal benytte sig af proxyserveren!
Din proxyserver er stadig fuld funktionel, forskellen er bare at de adresser der er listet her ikke benytter proxyserveren.
Avatar billede bty Nybegynder
27. juni 2003 - 16:14 #2
Den vej du foreslår ville jeg gerne ind, men systemet tillader bare ikke at sætte det flueben, der aktiverer "avanceret" under proxy. Kan denne undtagelse foretages et andet sted?
Avatar billede bty Nybegynder
30. juni 2003 - 17:39 #3
Har fundet en løsning bare ikke den jeg helst ville have. Åbner FP - redigerer - og uploader via FP ftp. htm ´s råd virker ikke, men jeg giver gerne point for vejledningen, som i almindelighed virker - blot ikke på en  administreret computer som denne.