Avatar billede leho Nybegynder
25. juni 2003 - 14:12 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Se mine åbne, ikke besvarede spørgsmål

Hvordan kan jeg se spørgsmål, som der er oprettet af mig og stadig ikke besvarede.
Jeg vil bruge dette, da jeg vil lukke dem der er blever "for gamle".
Avatar billede skaw Nybegynder
25. juni 2003 - 14:18 #1
dobbeltclick på leho her på siden (eller konto) åbn spørgsmål oprettet af leho så kommer listen
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
25. juni 2003 - 14:18 #2
du kan ikke se om dine sp er besvarede eller ej. Men du kan se dine åbne sp. Gå til din kontoside, og vælg "sp oprettet af leho", eller klik på dette link

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=leho&option=22

du kan sortere dine sp ved at klikke på @

de sp der har et blåt flag er afsluttede. ser ud til at du kun har 2 sp der ikke er afsluttede (sp med grønt flag)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
25. juni 2003 - 14:19 #3
....medmindre altså at du med "ikke besvarede" mener de sp der stadig er åbne ;)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
25. juni 2003 - 14:21 #4
.....du behøver ikke sætte 30 p for at få svar på dit sp. Halvdelen eller derunder er rigeligt, men det bestemmer du jo selvfølgelig selv ;)
Avatar billede leho Nybegynder
25. juni 2003 - 14:27 #5
Nu behøver man jo ikke altid være "fedtet" ;-)
Det var en hod hjælp, jeg er dog ikke sikker på andet, end jeg har klokket lid i det, og givet point flere gange, men pyt, det gør heller ikke noget!
TAK FOR HJÆLPEN
Avatar billede fromsej Praktikant
25. juni 2003 - 16:26 #6
Leho>>Normalt er spørgsmål der vedrører brugen af Eksperten "gratis".*S*
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
26. juni 2003 - 21:47 #7
>>fromsej jep der har du da ret - lagde slet ikke mærke til at sp var oprettet under "hjælp eksperten". Lægger lige lidt p til pointspiseren ;)

http://www.eksperten.dk/spm/369705
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
26. juni 2003 - 21:57 #8
leho vil du have de 15 retur, ellers lader jeg pointspiseren få dem :)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
26. juni 2003 - 22:10 #9
leho hvis du vil have de 15 retur så læg et svar her http://www.eksperten.dk/spm/369705