Avatar billede slammer12 Nybegynder
23. juni 2003 - 20:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mangler mailprogram

Jeg har lige fundet ud af at Microsoft Outlook express til OSX ikke er gratis. Se selv: http://www.microsoft.com/mac/entouragex/default.asp?navindex=s4

Er der nogen der har nogle forslag til et alternativt mailprogram til OSX med flere funktioner end "Mail"??
Avatar billede reanimator Nybegynder
23. juni 2003 - 21:08 #1
Hvad er det du ønsker af dit mail program??? Personligt mener jeg, at mail opfylder de behov som et program af denne type skal udfylde. Men det kan selvfølgelig være, at der er ting jeg ikke selv har tænkt på at et sådan program skal kunne.

/Reanimator
Avatar billede kado Nybegynder
23. juni 2003 - 23:18 #2
Prøv Mozilla/Netscape, som er både browser og mailprogram i eet.

/kado
Avatar billede egonspock Seniormester
23. juni 2003 - 23:57 #3
Eudora, Mailsmith, sikkert flere. Prøv at søg på http://www.versiontracker.com/macosx/
Er du i øvrigt sikker på at funktionerne ikke bare er skjulte for dig i f. eks. indstillingerne?
Avatar billede slammer12 Nybegynder
26. juni 2003 - 00:17 #4
Er det muligt i Mail at vedhæfte et visitkort (som en .gif fil) til hver afsendte mail?
Avatar billede egonspock Seniormester
26. juni 2003 - 22:32 #5
Det er ganske simpelt, hvis det er det du spørger efter, som jeg svarer på ;-) Åben indstillinger (fra Mail-menuen) vælg signatur og vælg den signatur du vil have et billede med på, eller lav en ny. Find derefter et billede et eller andet sted på din harddisk og træk det hen på signaturen, og haps, så har du et billede i din mail. Hvis du bruger .mac, kan du vist bruge din adressebogs-indstilling til at lave et rigtigt visitkort, men jeg har ikke prøvet den funktion.