Avatar billede flash_84 Nybegynder
23. juni 2003 - 15:26 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvordan giver man point?

Jeg er ny herinde, og kan ikke rigtig finde rundt endnu.

Jeg har set, at man kan give point, men hvordan vælger man hvem der skal have point.
Jeg postede herinde for et stykke tid siden, og kunne ikke rigtig finde ud af, hvordan jeg valgte, hvem der skulle have point.
Har jeg overset noget?
Avatar billede rangerbs Nybegynder
23. juni 2003 - 15:29 #1
Hvis nu jeg svare...

så kan du vælge markere mig nederst på siden og trykke accept

du kan også vælge flere ved at holde ctrl nede ellers kan du trykke avanceret hvis de skal have forskellige antal point :D
Avatar billede snowball Novice
23. juni 2003 - 15:31 #2
Avatar billede bearhugx Nybegynder
23. juni 2003 - 15:33 #3
----
Da du har stillet et spørgsmål, som omhandler brugen af eksperten, synes jeg du skulle sætte et svar selv og give dig selv pointsne igen...

Man bør andrig skulle miste points fordi man har nogle gode spørgsmål om hvordan dette site virker... :-)

Derfor - lav et svar - og tag pointsne igen (så får du også øvet dig i at give points :-)
---
/Søren Munk Skrøder
Avatar billede morten_leth Nybegynder
23. juni 2003 - 15:36 #4
http://ebruger.dk/faq/#behandling_af_svar <---- snowballs link funker ikke så godt...
Avatar billede flash_84 Nybegynder
23. juni 2003 - 15:41 #5
Jeg har ikke en knap i min browser der hedder "Avanceret" og boksen indeholder kun eet navn. Hvordan skal jeg så kunne markere flere brugere?
Avatar billede exp Juniormester
23. juni 2003 - 15:47 #6
hvis der er flere der har svaret rigtigt, men kun har lagt kommentarer skriver du bare i spørgsmålet "[navn] hvis du vil have point, så læg lige et svar :-)"

http://ebruger.dk/faq/#kan_ikke_give_point

Mht dette spm, så er jeg enig med bearhugx :-)
Avatar billede morten_leth Nybegynder
23. juni 2003 - 15:48 #7
jamen det er der nu så....
Avatar billede flash_84 Nybegynder
23. juni 2003 - 15:55 #8
ok, så forstår jeg det. Mange tak allesammen, for hjælpsomheden!
Avatar billede lrd Nybegynder
23. juni 2003 - 16:25 #9
Kanon at sådan en bruger som denne gider sætte sig ind i tingene!
Var alle bare sådan Flash 84. Respekt til dig

MvH Lrd
Avatar billede mikkelaa14 Nybegynder
12. december 2011 - 18:10 #10
jeg forstår ikke rigtigt vor at man får og giver point
Avatar billede mikkelaa14 Nybegynder
12. december 2011 - 18:14 #11
jeg er kun 10 år så jeg forstår ikke rigtigt hvad man gør på hjemmesiden for at få og give point
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2011 - 22:53 #12
Du kan læse her om point og andre ting for nye brugere

http://www.eksperten.dk/faq