Avatar billede caviar Nybegynder
23. juni 2003 - 10:58 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Tabulatorstop i en tabel

Hej derude,

jeg sidder med en bruger, der har været vant til at arbejde med Word Perfect. Hun laver en tabel, hvori der står et nr, et navn, cpr.nr og indlæggelsesdato.

Fort at få en pæn afstand mellem tingene, har hun før brugt indryk i WordPerfect - nu foreslog jeg hende at sætte div. tabulatorstop, men når hun trykker på tab rykker den bare ned i næste række og ikke til det satte tabulatorstop.

Kan det passe? Og hvis ja nogen alternativer?!
Avatar billede aovergaard Nybegynder
23. juni 2003 - 11:05 #1
Ja det kan godt passe. I en tabel og trykkes der på tabulator betyder det at man kommer til næste række.
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
23. juni 2003 - 11:05 #2
Du skal trykke Ctr+Tab
Avatar billede aovergaard Nybegynder
23. juni 2003 - 11:07 #3
Eller gå helt udenom en tabel og så nøjes med tabulatorstop.
Avatar billede caviar Nybegynder
23. juni 2003 - 11:26 #4
Hurtig og nem løsning med Ctrl.+Tab, brugeren ville ikke droppe sin tabel.
Tak for hjælpen.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
23. juni 2003 - 11:48 #5
Takker for point.
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
23. juni 2003 - 11:54 #6
Me too