Avatar billede vantheman Nybegynder
23. juni 2003 - 00:15 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

LOVLIG til salg!

Hej... Jeg har min PC til salg:

P4 1,6 Ghz (kan clockes til 2)
512 MB DDR RAM
80 GB Western Digital
Chaintech 9EJL1 Bundkort
LG 32x brænder
SONY 16x DVD
Cheiftech kabinet
De helt nye Logitech z-640 speakere (5 satelitter, 1 subwoofer)
Logitech Internet Navigator Pro

Giv et bud!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. juni 2003 - 00:16 #1
Avatar billede skaw Nybegynder
23. juni 2003 - 00:18 #2
synes du skal se på  www.edbpriser.dk saml en pc der modsvarer din del prisen med 2 så er det nok den pris du kan få
mvh skaw
Avatar billede c-holst Novice
23. juni 2003 - 00:23 #3
næpper mere end det halve af, hvad man skal give for noget tilsvarende eller bedre idag. tænk på garanti, ogpå at køber løber en risiko, da han ikke aner hvordan maskinen er blevet behandlet. jeg ville næppe reklamere med at den kan overclockes, for det hæver næppe prisen.
regn med en klar neder, når du opdager hvor lidt folk vil betale, laver lige et bud
Avatar billede c-holst Novice
23. juni 2003 - 00:32 #4
billigste p4 950
brænder liteon 299
dvd 350 højest
kabinet måske 600
højtalere 630
tastatur 300
ddrram 500
harddisk 650

tilsammen små 4500 delt i 2 = jeg ville ikke give meget over 2000, hvor priserne på discountmodellerne starter.
Avatar billede lrd Nybegynder
23. juni 2003 - 08:14 #5
Luk nu ned her!!!
Avatar billede lasg Nybegynder
23. juni 2003 - 09:47 #6
vantheman, jeg giver gerne 1000kr. send mig en mail på larssommer@hotmail.com hvis du er interesseret.

/ LaSG
Avatar billede lowas Nybegynder
23. juni 2003 - 10:21 #7
3000 vil jeg højst gi....
man kan bygge en pc op som er 2X bedre end den du har der til 4000!!
Avatar billede vantheman Nybegynder
23. juni 2003 - 16:14 #8
Fisk...
Avatar billede c-holst Novice
24. juni 2003 - 14:12 #9
ved du hvad vantheman, det der det er bare totalt utidigt her på eksperten. har man udlovet point, og man ikke har fået konkrette svar man kunne bruge, så beder man folk om mere respons og tildeler evt. dem der har brugt tid og energi på dig nogle af pointene. Ellers opdager forlk meget snart, at det ikke er værd at hjælpe en som dig.
her får du lige en god guide for nybegyndere, læs den og tænk dig om en anden gang ikke
http://www.ebruger.dk/faq/

ellers får du aldrig det optimale ud af eksperten

velkommen til for øvrigt
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
24. juni 2003 - 19:07 #10
ja vantheman er nu også kommet på min blackliste... sådan går det!