Avatar billede scg Nybegynder
22. juni 2003 - 20:57 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

ActiveX-objekter

Hvad gør jeg så en side kan køre ActiveX-objekter? Jeg har prøvet alt hvad jeg har kunne finde af vejledning, har sat internet sikkerheden helt ned, har lukket min firwallen.

Hvad gør jeg nu, har prøvet alt hvad jeg har kunne finde det havet med sikkerhed at gøre
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2003 - 21:00 #1
Funktioner - Internetindstillinger - Fanen Sikkerhed - Klik på Brugerdefineret niveau - Har du aktiveret alt hvad der er med ActiveX herinde?
Avatar billede scg Nybegynder
22. juni 2003 - 21:03 #2
ja jeg har aktiveret alt der har med ActiveX at gøre virker stadig ikke
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2003 - 21:05 #3
Hvad er det for en side?
Avatar billede scg Nybegynder
22. juni 2003 - 21:07 #4
Nokia.... vil gerne se de nye modeller, ved så ikke om det er heller ikke virker på andre sider
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2003 - 21:12 #5
Har du ikke et direkte link til siden som du ikek kan få til at virke?
Avatar billede scg Nybegynder
22. juni 2003 - 21:13 #6
ved ikke om det er dette du mener...... men http://www.nokia.com/nokia/0,6771,33213,00.html kan jeg ikke få vist
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2003 - 21:13 #7
Ligemeget, jeg fik det til at virke ved at installere en player fra linket her http://www.cult3d.com/download/
Avatar billede scg Nybegynder
22. juni 2003 - 21:16 #8
samme box kommer op når jeg besøger den side
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2003 - 21:18 #9
Har du sagt ja til at installere det?
Avatar billede scg Nybegynder
22. juni 2003 - 21:19 #10
der kommer ikke noget op med instalation, kun den med at ActiveX-objekter ikke kan vises
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2003 - 21:22 #11
Det gjorde der hos mig, så prøv at gå ind på http://www.cult3d.com/download/download.asp og find den der passer til din browser.
Avatar billede scg Nybegynder
22. juni 2003 - 21:23 #12
prøver jeg så
Avatar billede scg Nybegynder
22. juni 2003 - 21:24 #13
Det virker nu mange mange tak
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2003 - 21:25 #14
Velbekomme og god fornøjelse med telefonkigningen :-)
Avatar billede scg Nybegynder
22. juni 2003 - 21:25 #15
tak
Avatar billede perhaps Nybegynder
23. juni 2003 - 07:19 #16
scq> Det er åndsvagt af Nokia at lave det på det måde. Man skal aldrig tvinge potentielle kunder til at downloade noget ActiveX i form af f.eks.en cult3d-player for at kunne vise noget man gerne vil sælge og det er det de gør. Hvor dum kan man være? Jeg sender dem en mail og forklarer dem at det kan man altså bare ikke. Det slags bør de gøre på anden måde.