Avatar billede zhatten Nybegynder
05. december 2000 - 15:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Se Ham Her !!!

Jeg sad lige og surfede lidt rundt på eksperten da jeg pludselig så denne mand:

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=okay&i1=0&i2=0&i3=0&i4=1&i5=0&i6=0&i7=0&i8=0&i9=0

se alle hans spm. som han har oprettet, i alle hans oprettede spm. finder han pludselig hele tiden ud af fejlen, jeg vil bare lige advarer jer så i ikke hjælper ham og så han selv finder fejlen ;)

- Zhatten
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. december 2000 - 15:29 #1
hmm.... godt vi kan finde fejl ved ham så...
Avatar billede wikings Nybegynder
05. december 2000 - 16:40 #2
14 spørgsmål på 4 dage!!! Og han har selv svaret!!!
Han må jo være I....!! ;o)
Men hans point kan jeg ikke regne ud!!
Avatar billede zhatten Nybegynder
05. december 2000 - 17:32 #3
Ja den med hans point er underlig han ar jo brugt en del points kan man se, men han har jo selv svaret på alle sine spm. så der må være noget galt.

- zhatten
Avatar billede parazite Nybegynder
05. december 2000 - 19:59 #4
Endnu en, der kører samme irriterende trip: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=liquid
Avatar billede saubermacher Nybegynder
06. december 2000 - 09:58 #5
Hold kæft hvor er det irriteredne med sådan nogle. Tak for tippet.

Skulle man overveje om han skulle logges af? - den slags mennesker er jo ikke værd at snakke med!
Avatar billede saubermacher Nybegynder
06. december 2000 - 10:02 #6
Jeg synes det tangerer at han er en fusker, hvor har han point fra? - de eneste besvarede spørgsmål med mange point er hans egne...
Avatar billede zhatten Nybegynder
19. februar 2001 - 15:38 #7
lukker.

- zhatten