Avatar billede m221270 Nybegynder
22. juni 2003 - 17:49 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Skal jeg start forfra eller har jeg ramt rigtig. Giv mig kniven..

Hej alle.

Jeg har lige færdig gjort mit firmaes hjemmeside. Nu sidder jeg med en lidt tom fornemmelse.... Er den god eller dårlig?? Kan i ikke lige smutte ind og tjek den ud og giv mig så lidt feedback... 1000 tak på forhånd.
Http://www.textilbroderiet.dk
Avatar billede tuctoh Nybegynder
22. juni 2003 - 17:53 #1
jeg synes egentligt den er ret flot... selv om den hvide skrift er lige lovlig svær at læse imho.
galleriet ser dog lidt uprof ud.. ser ud til at det er en trøje du har scannet ind!? Prøv om det ikke kan ændres lidt måske...

bortset fra det ser siden godt ud...
Avatar billede cdc Novice
22. juni 2003 - 17:53 #2
er meget grå, og kædelig at kigge på. Den click counter i toppen må de fjærne, og det er en fejl i dit galleri
Avatar billede rangerbs Nybegynder
22. juni 2003 - 17:54 #3
Jeg synes at det ser rigtigt godt ud, men måske lidt kedeligt med så meget grå.
Også håber jeg da at du har tænkt dig at fjerne det her:
*Click Here for a FREE Counter*
Det ødelægger ALT :(

også synes jeg at det kunne være fedt hvis siden blev centreret :D
ellers er det helt perfekt :D

mvh Ranger
Avatar billede rangerbs Nybegynder
22. juni 2003 - 17:55 #4
Det var faktisk et svar ;D
Avatar billede m221270 Nybegynder
22. juni 2003 - 18:05 #5
Holy moly I er hutig til at svare :-)
Jeg har fjernet min hit-counter.... Ja den var nok for grim...
Avatar billede rangerbs Nybegynder
22. juni 2003 - 18:09 #6
Nu har du godt nok givet point, men jeg synes nu stadigvæk at siden skal centreres ;D

mvh Ranger
Avatar billede tuctoh Nybegynder
22. juni 2003 - 18:10 #7
jeg er enig i at den skal centreres... ville nok være en god idé
Avatar billede m221270 Nybegynder
22. juni 2003 - 18:12 #8
Ok siden skal centreres.... men fortæl mig hvordan jeg gør det. Siden er lavet 100% i swish.

Mvh
Morten
Avatar billede exp Juniormester
22. juni 2003 - 18:18 #9
stavefejl i informationsboksen på forsiden "aldrigi"
Avatar billede m221270 Nybegynder
22. juni 2003 - 18:18 #10
så er den centreret..... Tak... Farven beholder jeg, da det giver siden et stilfuldt udtryk (mener jeg).
Avatar billede exp Juniormester
22. juni 2003 - 18:20 #11
Når nu du har den funktion med at tekstboksen "glider frem" og forsvinder når du trykker på luk, hvorfor så ikke også lave noget lignende når man skifter mellem "boksene"
Avatar billede m221270 Nybegynder
22. juni 2003 - 18:21 #12
Stavefejl rettet.... Tak
Avatar billede tuctoh Nybegynder
22. juni 2003 - 18:23 #13
for at centrere bruger du lige nu:
  <p align="center">
prøv med bare <center> i stedet for... der kommer scroll bars i siden hos mig, nok fordi du bruger en paragraph.
Avatar billede tuctoh Nybegynder
22. juni 2003 - 18:24 #14
én ting til, du har i titelen bare "ny side"... det skal du nok lige huske at ændre til firmaets navn.
Avatar billede m221270 Nybegynder
22. juni 2003 - 18:24 #15
exp skrev "Når nu du har den funktion med at tekstboksen "glider frem" og forsvinder når du trykker på luk, hvorfor så ikke også lave noget lignende når man skifter mellem "boksene""

Tak... Jeg vil se om jeg kan finde ud af at lave denne funktion.
Avatar billede cdc Novice
22. juni 2003 - 18:26 #16
der er stadig fejl i dit galleri
Avatar billede tuctoh Nybegynder
22. juni 2003 - 18:27 #17
cdc, du skriver ikke HVAD fejlen er... jeg ser ikke nogen fejl der :s
Avatar billede m221270 Nybegynder
22. juni 2003 - 18:27 #18
Hvad er det med mit galleri der er galt??
Avatar billede tuctoh Nybegynder
22. juni 2003 - 18:28 #19
ahh... mellem de fire billeder til venstre er der et link af en art.. prøv at køre musen over, og se at den skifter til en hånd
Avatar billede m221270 Nybegynder
22. juni 2003 - 18:32 #20
ahhh... nu skulle det være rettet.... Hvad mener I om load tiden... Er den hurtig nok??
Avatar billede tuctoh Nybegynder
22. juni 2003 - 18:35 #21
linket er der stadig i galleriet...

load tiden er dog ret god... men jeg sidder også på en hurtig forbindelse :s
Avatar billede krc_ Nybegynder
23. juni 2003 - 08:54 #22
Jeg synes det er en rigtigt flot side, men ........ rammer den målgruppen ?
Avatar billede tuctoh Nybegynder
23. juni 2003 - 12:35 #23
hold da op hvor det hjalp at du gjorde den bar i midten blå i stedet! En god idé.
Avatar billede m221270 Nybegynder
23. juni 2003 - 13:47 #24
Det med om jeg rammer min målgruppe er et rigtigt godt spørgsmål...
Det er nok det sværest ved en firma hjemmeside. Meningen er jo at man skal sælge sit produkt. Jeg har tænkt mig at lave et bedre galleri samt en komplet liste af mine kunder, samt forskellige priseksempler. Er dette en god eller dårlig ide? Kan nogen komme med andre/bedre forslag??