Avatar billede fico Nybegynder
05. december 2000 - 14:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Internt Mail system ?

Kunne det være muligt at man fik lavet et internt mail system til ekspertensbrugere ?
Avatar billede cstern Nybegynder
05. december 2000 - 14:41 #1
det skulle vel kun være hvis man ikke tør/vil give sin rigtige e-mail adresse ud det skulle være nødvendigt(?). Alle har vel en e-mail adresse man kan bruge så det er dybest set unødvendigt med sådan en funktion?. Ja, det er bare min mening, men der er sikkert andre synspunkter.
Avatar billede fico Nybegynder
05. december 2000 - 21:51 #2
cstertn >> Nu tænker du sikkert med fil overførelse, men det er bare normal kontakt.
Avatar billede fico Nybegynder
05. december 2000 - 21:52 #3
Dvs. istedet for at bruge point på fx at få afvide hvad start taget i ASP er så bare lige hurtigt få det afvide.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
06. december 2000 - 10:33 #4
Jeg synes umiddelbart man må bruge sin egen e-mail, men vil ikke afvise idéen. Den bliver skrevet på forslagslisten.
Avatar billede fico Nybegynder
06. december 2000 - 14:24 #5
Ok