Avatar billede rahzel Nybegynder
21. juni 2003 - 18:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Webcam til Msn

Jeg har et webcam, det virker fint med eyeball og når jeg selv sætter server op til det. Men når jeg skal bruge det til det nye msn 6,0 viser den bare et sort billed. Det er som om den slet ikke kan finde mit webcam. Jeg kan sagtens se andres cam.
Avatar billede impulze Nybegynder
24. juni 2003 - 15:30 #1
hmmm, er alle de andre programmer som bruger webcam lukket?
Du kan nok ikke have to programmer åbenet som bruger webcam...
Luk alle så åben msn..
Avatar billede coolby Nybegynder
21. juli 2003 - 22:37 #2
jeg har samme problem med at der kommer flimmer når jeg skal bruge webcami MSN
Avatar billede asplokink12345 Nybegynder
30. juli 2003 - 16:14 #3
http://messenger.msn.dk/Help/Issues.aspx

(Webcam-funktionen kan muligvis ikke anvendes, hvis MSN Messenger køres på andre operativsystemer end Windows XP. På tidligere operativsystemer kan der ikke angives, hvilken videoenhed der skal anvendes. Hvis systemet registrerer en anden videoenhed, før webkameraet registreres, fungerer webcam-funktionen muligvis ikke.)

Har selv det samme problem og jeg kører ikke xp så det kan være det der er galt...
Avatar billede rahzel Nybegynder
10. august 2003 - 12:35 #4
Det er nok muligt det, thx..
Avatar billede zer0c00l Juniormester
10. april 2004 - 16:44 #5
I msn: Tools > Audio/Video Tuning Wizard, og så vælg cam'et fra rullemenuen der kommer, når du trykker næste :)

Havde selv samme prob her: http://www.eksperten.dk/spm/486864