Avatar billede loonie Nybegynder
05. december 2000 - 13:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

regions fri DVD player til PC

Hej!
Er der nogen der ved hvad for et DVD drev jeg skal købe for garanteret nemt slippe forbi regionlåsen? Dvs. et drev der evt. kan flashes til at acceptere andre regioner.
mvh
Loonie
Avatar billede pladask Nybegynder
05. december 2000 - 13:17 #1
Skal du kun have drevet og intet MPEG kort?
Så gør jeg nemlig ikke:)
Avatar billede liquid Nybegynder
05. december 2000 - 13:18 #2
du skal have en chip i det koster ca. 400,-
Avatar billede loonie Nybegynder
05. december 2000 - 14:07 #3
Jeg skal bare købe et drev som kan bruges uden regionsproblemer, jeg vil bruge et Gforce kort Asus, V7100 kort.
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
06. december 2000 - 01:28 #4
Efter 1 Januar 2000 er alle drev RPC-2 dvs. regions kodede...Typisk således at drevet låses permanent efter 5 regionsskift.

Du kan være heldig at finde et RPC-1 drev, men det bliver nok som rest tilbud et eller andet sted!

Alternativet er selvfølgelig at indlæse en ændret firmware, som ikke registrerer regionsskift. Du skal dog være klar over at der ikke længere er garanti på drevet når du har indlæst en uoriginal firmware.

et link:
http://www.firmware.com.bi/
Avatar billede pladask Nybegynder
06. december 2000 - 01:40 #5
Det jeg selv bruger, er Creative Encore 3 sammen med proggiet Remote Selector. Dér kan jeg deaktiverer regions checket og se hvilken region jeg har lyst til.