Avatar billede loke... Nybegynder
19. juni 2003 - 20:40 Der er 10 kommentarer

tildele upload begrænsninger

angående upload fra min pc, findes der software der kan begrænse upload hastigheden, på hver enkel bruger der er inde at hente fra min pc.
så en enkel ikke lukker det hele

med venlig hilsen loke...
Avatar billede lrd Nybegynder
19. juni 2003 - 20:46 #1
Avatar billede lrd Nybegynder
19. juni 2003 - 20:48 #2
du har to ens tråde så afslut det ene nu!!
Avatar billede lrd Nybegynder
19. juni 2003 - 20:59 #3
luk det ned
Avatar billede loke... Nybegynder
19. juni 2003 - 21:19 #4
nej jeg har brug for sofware, så jeg kan tildele brugere K/bit i upload. altså begrænse deres upload, så der er plads til alle.
Avatar billede loke... Nybegynder
19. juni 2003 - 22:25 #5
med brug af en swits er det jo brug af hardware, det jeg skal bruge er software.
hilsen loke...
Avatar billede lrd Nybegynder
20. juni 2003 - 08:28 #6
Lukker du ikke den anden tråd anmelder jeg dig for forkert brug af E
da du er blevet forklaret dette er mod reglerne!!
Avatar billede loke... Nybegynder
20. juni 2003 - 15:06 #7
lol, Ham lrd er vist blevet sur over at jeg afviste hans svar idet det intet har med mit spørgsmål at gøre, det må du meget undskylde lrd men jeg kan ikke hjælpe dig med at komme længere op af TOP10 listen, når jeg ikke kan bruge dit svar.

PS: få dig et liv istedet at genere en amatør der bare spørger tilråds,
    vi er jo ikke alle lige så dygtige som dig, god sommer til jer alle

    med venlig hilsen loke...
Avatar billede lrd Nybegynder
20. juni 2003 - 15:12 #8
Stop det fis!! Læste du reglerne gennem ville du erfare at man ikke må have to spørgsmål om samme emne så stop dit tuden og få det gjort!
Avatar billede lrd Nybegynder
20. juni 2003 - 15:14 #9
Og om du kan bruge mit svar eller ej komme ikke lige denne sag ved vel!
Vi andre skal oz følge dem og det gælder vel oz dig ikke sandt!

Vender tilbage senere og ser hvad der er sket
Avatar billede lrd Nybegynder
21. juni 2003 - 10:16 #10
Anmeldt!