Avatar billede loke... Nybegynder
19. juni 2003 - 19:47 Der er 4 kommentarer

tildele upload begrænsninger

angående upload fra min pc, findes der software der kan begrænse upload hastigheden, på hver enkel bruger der er inde at hente fra min pc.
så en enkel ikke lukker det hele

med venlig hilsen loke...
Avatar billede esben_aaberg Nybegynder
19. juni 2003 - 20:10 #1
JA, SÅDAN NOGET SOFTWARE FINDES!

Jeg har ikke styr på gratis windows der kan gøre trikket!

Men da jeg må går ud fra at du arbejder med linux siden du pladsere spørgsmålet under databaser! Så kan jeg oplyse at man kan få en squid proxy server til at gøre trikket med delay pools.
Avatar billede lrd Nybegynder
19. juni 2003 - 20:49 #2
LUK det ene af dem du har om samme emne nu!!!
Avatar billede lrd Nybegynder
20. juni 2003 - 08:28 #3
Hvad de det du ikke lige forstår når jeg siger du skal lukke ned??

Er det ikke lukket ned i dag smider jeg en anmeldelse på dig!
Avatar billede lrd Nybegynder
21. juni 2003 - 10:16 #4
Anmeldt!!