Avatar billede felixrival Nybegynder
17. juni 2003 - 19:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ka ikke sende (win XP firewall?)

jeg ka ikke dcc sende filer, men sagtens modtage, kan det være pga den indbyggede win xp firewall? hvis det er hvordan kan jeg slå det fra?

takker
Avatar billede vesperillo Nybegynder
17. juni 2003 - 19:56 #1
Åbn Netværksforbindelser.
Klik på den opkaldsforbindelse, LAN-forbindelse eller højhastighedsforbindelse til Internet, du vil beskytte, og klik derefter på Skift indstillinger for forbindelsen under Netværksopgaver.
Gør et af følgende under Firewall til Internetforbindelse under fanen Avanceret:
Hvis du vil aktivere Firewall til Internetforbindelse (ICF), skal du markere afkrydsningsfeltet Beskyt computeren og netværket ved at begrænse eller forhindre adgang til denne computer fra Internettet.
Hvis du vil deaktivere Firewall til Internetforbindelse (ICF), skal du fjerne markeringen i afkrydsningsfeltet Beskyt computeren og netværket ved at begrænse eller forhindre adgang til denne computer fra Internettet.

- Prøv at slå den fra og installer en anden, fx Sygate Personal Firewall - www.sygate.com (gratis)
Avatar billede felixrival Nybegynder
17. juni 2003 - 21:58 #2
takker :)
Avatar billede robotten Praktikant
23. juli 2003 - 11:23 #3
Gennemgå dine åbne spm., tak!
Avatar billede robotten Praktikant
25. september 2003 - 15:22 #4
?