Avatar billede golden-dream Nybegynder
17. juni 2003 - 13:46 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Spycamera, hvor?

I qxl.dk har jeg set at de sælger nogle spykameraer altså nogle trådlåse kameraer med farver..
Det jeg ville vide er hvor man kan købe sådanne ting henne på nettet til en lavere pris end på qxl.dk

Det drejer sig om denne her:

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=8729480

Ville gerne have den samme til en lavere pris, i må også meget gerne henvise til udelandske forhandlere?
Avatar billede game_tracker Nybegynder
17. juni 2003 - 13:48 #1
Avatar billede golden-dream Nybegynder
17. juni 2003 - 13:53 #2
game tracker-->  Kan du ikke hendvise til en direkte link? for har kigget uden held...
Avatar billede nop Nybegynder
17. juni 2003 - 13:58 #3
www.brinck.dk>produkter>div. færdig varer>#kamerarer
www.vejle-rc.dk>billedet lige midt for under gire nummeret (lige nu!)
Giv pointene til game_tracker
Avatar billede nop Nybegynder
17. juni 2003 - 13:59 #4
HOVSA.
www.brinck.dk >produkter>div. færdig varer>#kamerarer
www.vejle-rc.dk >billedet lige midt for under gire nummeret (lige nu!)
Giv pointene til game_tracker
Avatar billede golden-dream Nybegynder
17. juni 2003 - 14:10 #5
nop-> er denne her en trådløs kamera ? http://www.vejle-rc.dk/billeder/cam01c.jpg
Avatar billede golden-dream Nybegynder
17. juni 2003 - 14:10 #6
for kan ikke finde den magen til i qxl.dk altså en trådløs kamera..
Avatar billede nop Nybegynder
17. juni 2003 - 14:17 #7
Nej du har ret, men det var da et spionkamera.
Angående dit sprgsmål på qxl så er det sikkert at det du kan se er at batteriet skal være tilsluttet kameraret (og sende-del) og så fylder lidt mere end bare kameraret, men man kunne sætte en længere ledning på eller få strømmen fra andet kilde, og dermed usynliggøre det hel alligevel.
Hvis du nu havde navnet på det kamera kunne du søge på nettet.
Avatar billede nop Nybegynder
17. juni 2003 - 14:19 #8
PS: 950 kr det lyder da billigt nok ! Du kan nok ikke få noget nyt til samme pris.
Avatar billede golden-dream Nybegynder
17. juni 2003 - 14:24 #9
nop--> Med tror ikke den bliver solgt til en pris a 950kr da auktionen stadig er igang..
Ang. spionkamera på den hendviste website, er kammeraet trådløs eller med ledning og kan jeg koble den til at optage eks. på min pc, video osv?
Avatar billede nop Nybegynder
17. juni 2003 - 14:34 #10
Mener du det på qxl ? Det er trådløst og modtageren leverer et signal i composit-video som du kan optage/vise på alt alm. dansk udstyr.
Avatar billede golden-dream Nybegynder
17. juni 2003 - 14:41 #11
Jep det kan det er det billigt? men det kan kun række en afstand på 20m
Avatar billede nop Nybegynder
17. juni 2003 - 14:46 #12
Ved ikke om det er billigt, vi mangler jo navnet/model. Prøv at lade sprgs. stå åbent lidt endnu !
--nop
Avatar billede golden-dream Nybegynder
17. juni 2003 - 15:17 #13
oki
Avatar billede golden-dream Nybegynder
30. juli 2003 - 16:45 #14
Fik intet svar