Avatar billede ms20 Nybegynder
16. juni 2003 - 19:13 Der er 14 kommentarer og
4 løsninger

ikoner fra eksplorer

Alle mine internet eksplorer ikoner er blvet ændret!

NU er alle de eksplorer ikoner med et "papir" bag i! (og ar anderledes!!!!)

Hjælppppppppppp!
Avatar billede ms20 Nybegynder
16. juni 2003 - 19:36 #1
og sjovt nok ikke alle internet ikoner! :-l
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
16. juni 2003 - 20:22 #2
Jeg tror jeg ville forsøge en systemgendannelse.
http://www.wintip.dk/xp/guides/recover/rstrui.htm
Find en dato lige før det skete og gendan til denne dato,
Avatar billede ms20 Nybegynder
16. juni 2003 - 21:55 #3
NEJ!!!!

Det virker ikke= STORT PROBLEM!!!!!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. juni 2003 - 22:09 #4
Du bør (generelt) lige fortælle hvilket OS du bruger.

http://www.microsoft.com/ntworkstation/downloads/PowerToys/Networking/NTTweakUI.asp
Der er bla. en funktion der kan "repair" Icons... Samt meget andet...
Avatar billede ms20 Nybegynder
16. juni 2003 - 22:12 #5
Du er her : Eksperten : Styresystemer : Workstation : Windows XP : ikoner fra eksplorer :

Så er er sq svær!
Avatar billede ms20 Nybegynder
16. juni 2003 - 22:13 #6
se her: http://security.symantec.com/sscv6/default.asp?langid=ie&venid=sym

virusscan:

Unable to run Virus Detection

In order to run Virus Detection you must be using Microsoft Internet Explorer 5.0 or higher with ActiveX and Scripting enabled.

To learn more, see our Help.
Avatar billede ms20 Nybegynder
16. juni 2003 - 22:16 #7
Jeg kan ikke installere den....ingen setup!
Avatar billede fromsej Praktikant
16. juni 2003 - 22:16 #8
Avatar billede ms20 Nybegynder
16. juni 2003 - 22:19 #9
men det er da bare LIDT underligt at SYMANTECS virusscan ikke virker!

Jeg bruger KUN IE!
Avatar billede jballe Nybegynder
16. juni 2003 - 22:26 #10
Rolig nu....

Jeg vil umiddelbart tro at de downloadede ikoner bare er blevet slettede (de blir nemlig gemt i Temporary Internet Files) kommer de ikke igen, hvis du går ind på siderne og opretter dem som foretrukne igen?

I øvrigt kan det anbefales at gemme alle ikonerne et andet sted på computeren end i der, hvor IE selv styrer hvor meget der ligger og hvornår det blir slettet...
Avatar billede ms20 Nybegynder
16. juni 2003 - 22:28 #11
nej for hvis jeg opretter dem som genvej i en mappe eller skrivebordet så sker det igen! = større problem!
Avatar billede magictouch Nybegynder
17. juni 2003 - 06:58 #12
Det er måske et forsøg værd at hente TWEAKUI fra Microsoft det kan bl.a reparere ikonerne, hvis de bliver vist forkert,
www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp
Avatar billede ms20 Nybegynder
17. juni 2003 - 07:33 #13
ok...men jeg kan heller ikke klikke på internetindstillinger fra ie..... på grund af "begrænsning"......
Avatar billede magictouch Nybegynder
17. juni 2003 - 10:15 #14
Har du w98 cd? der kan du også finde TWEAKUI, den ligger i reskit og hedder Powertoys, når du åbner kommer Tweakui frem og du højreklikker på tweakui inf - installer
Jeg skulle ha´læst kommentarerne ordentligt, der er jo een henvisning længere oppe
Avatar billede magictouch Nybegynder
17. juni 2003 - 10:16 #15
Glemte at sige, hvis det lykkes ryger den ind i kontrolpanel
Avatar billede ms20 Nybegynder
17. juni 2003 - 10:57 #16
nej har ikke en win98 cd!
Avatar billede ms20 Nybegynder
17. juni 2003 - 11:22 #17
dette link: www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp fra magictouch HJALP!!!!  jeg sagde Repair: Rebuild icons repair now!!!!!

TAK!!

Lav lige et svar...tak! :-D
Avatar billede magictouch Nybegynder
17. juni 2003 - 11:59 #18
Glad for at du fik det til at virke