Avatar billede dvdrip.dk Nybegynder
16. juni 2003 - 11:49 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

IRC på hjemmeside

Nogen der har et script til at få en IRC chat ind på en hjemmeside?
Avatar billede popsy Novice
16. juni 2003 - 11:52 #1
Avatar billede dvdrip.dk Nybegynder
16. juni 2003 - 12:03 #2
Har I ikke en mere enkel?
Avatar billede dvdrip.dk Nybegynder
16. juni 2003 - 13:03 #3
lukket!!
Avatar billede popsy Novice
16. juni 2003 - 15:13 #4
Anmeldt :)
Avatar billede dvdrip.dk Nybegynder
16. juni 2003 - 15:20 #5
til hvem... politiet ?? ;-)
Avatar billede popsy Novice
16. juni 2003 - 15:21 #6
Nøh, til coadmins. Ikke speceilt god tone at afvise et korrekt svar, og efterfølgende selv nuppe pointene :)
Avatar billede dvdrip.dk Nybegynder
16. juni 2003 - 15:28 #7
Prøv at læse "Har I ikke en mere enkel?" det vil sige at jeg ikke kunne bruge dit svar...
Avatar billede popsy Novice
16. juni 2003 - 15:30 #8
Og? Du har fået hvad du bad om i dit spørgsmål, så tager man ikke selv pointene tilbage.
Avatar billede dvdrip.dk Nybegynder
16. juni 2003 - 15:33 #9
Det vil sig hvis du spørger efter en guide til windows 2k server, og jeg finder en på fransk, så SKAL du give mig dine point... eller bliver du anmeldt til en admin...
Avatar billede popsy Novice
16. juni 2003 - 15:36 #10
Underlig sammenligning, især fordi der i dette tilfælde er tale om at du ikke gider læse en simpel manual. Det java applet er faktisk enormt enkelt at sætte op, såfremt du havde gidet, havde du jo oven i købet min kildekode at kigge efter.
Avatar billede dvdrip.dk Nybegynder
16. juni 2003 - 15:40 #11
Det er ikke det, at den er svær at sætte op, men mere det er der ikke skal være så mange ting at vælge imellem, man skal kun kunne vælge "nick" og grunden til at jeg lukkede det var fordi jeg selv fandt en på hostedstuff.com
Avatar billede popsy Novice
16. juni 2003 - 15:42 #12
Hvilket blot beviser at du ikke engang har gidet checke den ud på min side, hvor man kun skal vælge nick, samt trykke på connect :)
Avatar billede dvdrip.dk Nybegynder
16. juni 2003 - 15:48 #13
nej for jeg kunne jo se den på den der side
Avatar billede henningsen- Nybegynder
17. juni 2003 - 00:24 #14
www.hostedstuff.com ganske udmærket java client
Avatar billede dmcn Praktikant
24. juni 2003 - 19:49 #15
dvdrip.dk : For fremtiden bedes du læse dokumentationen på de svar du modtager, før du afviser dem som ubrugelige.
- n0rmality, coadmin