Avatar billede jetrit Nybegynder
15. juni 2003 - 18:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tomcat hvordan sætter man sit dir til at være webroden

jeg vil gerne have det er min index.jsp der bliver kaldt når jeg skriver http://localhost:8080, men hvordan kommer jeg af med tomcats egen forside?
hvor skal jeg ligge mine filer og hvad skal jeg rette i xml filerne?
Avatar billede arne_v Ekspert
15. juni 2003 - 19:04 #1
Jeg mener at du putter en:

<Context path="" docBase="dir-under-webapps-du-ønsker-at-bruge" .../>

i conf/server.xml !
Avatar billede jetrit Nybegynder
15. juni 2003 - 19:09 #2
det var det der skulle til, og det jeg havde gjort der skulle bare genstartes.
tak for dit hurtige svar!
Avatar billede jacobve Nybegynder
15. juni 2003 - 23:11 #3
Ja, ændringer i server.xml kræver en genstart :-)