Avatar billede mfjensen Nybegynder
15. juni 2003 - 15:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til redigering i Database!!

Jeg søger en der har forstand på DB, og hvordan man ændrer i eksisterende posteringer i denne. Det drejer sig om en acces database med forskellige funktioner! Jeg kan ikke selv finde ud af det! Så hvis der er en barmhjertig sjæl derude der kunne hjælpe, så ville jeg være lykkelig!!
Avatar billede hiks Nybegynder
15. juni 2003 - 15:07 #1
du manipulerer typisk din database med SQL, men hvis du har Access databasen liggende lokalt kan du jo bruge Microsoft Access til at ændre i posteringerne.

Kan du give et eksempel på hvad du skal have redigeret og hvad basen består af?

/hiks
Avatar billede mfjensen Nybegynder
15. juni 2003 - 15:11 #2
DB består af en webshop, hvor man har posteringer for mange forskellige ting! Jeg ville hellere sende den til dig så du kunne se den. Så kunne jeg komme med en mere detaljeret beskrivelse af hvad problemet er!-)
Avatar billede hiks Nybegynder
15. juni 2003 - 15:16 #3
ok!

karsten@uploaded.dk

/hiks
Avatar billede hiks Nybegynder
15. juni 2003 - 15:50 #4
kunne du bruge det til noget?

/hiks