Avatar billede donwang Nybegynder
15. juni 2003 - 08:22 Der er 32 kommentarer og
1 løsning

Eksperten Gear?

Hvorfor får Eksperten ikke lavet noget gear, som t-shirts etc. Med deres logo på selvfølgelig, og sælger det til brugerne?

//Donwang
Avatar billede lrd Nybegynder
15. juni 2003 - 08:26 #1
Tjoo kunne da være meget sjovt igrunden :-)
Avatar billede lrd Nybegynder
15. juni 2003 - 08:27 #2
På de useriøse brugere af E som oz gerne vil have en burde der så være påtrykt dette på bagsiden at trøjen http://www.get-ready.dk/index.php?page=files/expfaq.php#behandling_af_svar

ikke sandt Donvang *LOL*
Avatar billede donwang Nybegynder
15. juni 2003 - 08:33 #3
Ahh... Det bilver nok lidt for dyrt med alt det tekst:O)

Btw. Jeg lukker og acceptere altid lige så snart jeg får et svar jeg kan bruge.
Avatar billede lrd Nybegynder
15. juni 2003 - 08:35 #4
Tjo men feedback i dem ville nok være herligt for dem der har hjulpet :-)
Du har jo snart flere point ude end du har på kontoen. Og der er nok ikke store chancer for du får svar efter 3-4 måneder vel!

Men eller en lille sjov ide med dette gear!
Avatar billede lrd Nybegynder
15. juni 2003 - 08:37 #5
http://www.eksperten.dk/spm/353603 Bare et eksembel på du mangel noget!
Nå men lovede mig selv igår at jeg ville opgive at kommentere denne slags :-)

Ha en god dag du

Lrd
Avatar billede donwang Nybegynder
15. juni 2003 - 08:46 #6
Der står da "Jeg er lige gået i stå... Vender tilbage!" og jeg er gået i stå, og venter bare på at jeg har lyst til at gå igang igen..!
Avatar billede donwang Nybegynder
15. juni 2003 - 08:46 #7
Hvad har det også med Eksperten Gear at gøre?
Avatar billede lrd Nybegynder
15. juni 2003 - 08:54 #8
Nok ikke meget men synes bare du har alt formange åbne tråde som du ikke giver feedback i men gider ikke diskuetere det for det bliver jo åbenbart ikke anderledes! Har set de fleste af dem igennem om mange mangler feedback fra dig. Men det må du jo selv afgøre.

Tilbage til den ide med gear. Jeg synes det er en god ting for kunne da være meget sjovt at støtte E på denne måde.
Avatar billede fangel Nybegynder
15. juni 2003 - 11:39 #9
lad os åbne en dansk udgave af www.thinkgeek.com... ;) så bliver det også billigere at købe "Scan my network and die!" T-shirts ;)

nej, men jeg synes det kunne være en fed ide... ;) nogle der ved hvad det vil komme til at koste?

Morten
Avatar billede lrd Nybegynder
15. juni 2003 - 11:46 #10
Synes oz hans ide er fed og ville helt sikkert støtte sagen

Lrd
Avatar billede fangel Nybegynder
15. juni 2003 - 11:59 #11
lrd =>  ang tryk af regler, så burde de stå på forsiden, ellers kan de jo ikke selv se dem ;)

en trøje med
"Learn the rules _before_ you break them"
på forsiden, og reglerne på bagsiden kunne også være fedt ;)

Morten
Avatar billede lrd Nybegynder
15. juni 2003 - 12:01 #12
*LOL*
Kunne da være sjovt at møde en på ganden med en magen til og lige hilse på :-)
Avatar billede lrd Nybegynder
15. juni 2003 - 12:12 #13
Firmaet vil jo bare få en hulens masse gratis reklame :-)

Måske skulle de t-shirts være gratis for pro brugere *LOL*
Avatar billede fangel Nybegynder
15. juni 2003 - 12:44 #14
(hvad så hvis man få pro pga top 100 hvert månede?)

eller en T-Shirt hvor der stod "Nej, jeg har intet liv, jeg har Eksperten Pro."

Morten
Avatar billede lrd Nybegynder
15. juni 2003 - 12:48 #15
*LOL*
Avatar billede donwang Nybegynder
15. juni 2003 - 12:52 #16
Kommer der ikke snart noget feedback fra admin, eller IDG?
Avatar billede lrd Nybegynder
15. juni 2003 - 12:54 #17
Tror jeg ikke du skal regne med :)
Avatar billede fangel Nybegynder
15. juni 2003 - 12:56 #18
næ... men sjovt kunne det være!
Avatar billede donwang Nybegynder
15. juni 2003 - 13:08 #19
De kan da tjene på det...
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. juni 2003 - 13:35 #20
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. juni 2003 - 13:36 #21
Det er nikolajdu helt til højre ;)
Avatar billede donwang Nybegynder
15. juni 2003 - 13:41 #22
Avatar billede robotten Praktikant
16. juni 2003 - 13:22 #23
Kunne den guide lrd linker til i 2. kommentar ikke blive mere tilgængelig på E?
Gerne et direkte link fra forsiden. Ved ikke hvor mange gang jeg har forklaret og skrevet svar på spm. som fx "hvordan lukker jeg så nu?"
Avatar billede amplificator Nybegynder
16. juni 2003 - 13:33 #24
Stickers til siden af computeren - Streamers til bagruden i bilen ;)

-Hvis der bliver lavet sådab et sticker, så køber jeg det da :)
Avatar billede fangel Nybegynder
16. juni 2003 - 13:39 #25
ja for fann'... eller casebadges ;)

Morten
Avatar billede amplificator Nybegynder
16. juni 2003 - 13:47 #26
Kan godt li' den der "Nej, jeg har intet liv, jeg har Eksperten Pro" :)
Avatar billede fangel Nybegynder
16. juni 2003 - 14:04 #27
ja, den kunne være meget fed! holder jeg helt klart på skulle laves

Morten
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juni 2003 - 21:43 #28
Martin> høhø ;)
Avatar billede amplificator Nybegynder
16. juni 2003 - 21:47 #29
Jamen John.. :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juni 2003 - 21:49 #30
:)
Avatar billede robotten Praktikant
03. juli 2003 - 21:38 #31
?
Avatar billede nstenberg Nybegynder
13. juli 2003 - 02:54 #32
Det har da engang været muligt at få eksperten.dk-t-shirts... jeg har da set Jelzin101 i en engang...
Avatar billede donwang Nybegynder
23. juli 2003 - 16:22 #33
Lukker!