Avatar billede danielh Nybegynder
15. juni 2003 - 02:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan man gör Lumatron DVD-320 regionsfri og Macrovision-fri

Finns det någon som vet hur man gör DVD-spilleren Lumatron DVD-320 (köpt fra Obs/Coop) regionsfri och disabler Macrovision?

Jag har redan prövat de tekniker som beskrivits för andra modeller av Lumatron, men de virker ikke.

Någon som vet någon lösning?

Bara så att det inte blir något missförstånd, detta är en stand-alone DVD-spiller.

Beklager att min dansk ikke er så bra.
Avatar billede michael2690 Nybegynder
16. juni 2003 - 14:24 #1
det gjør inte min svenska poik. men du må prøve at søge på nogan svenska hemsida efter forhandler der kan fiksa dit problem.

husk. Dansk øl er det beste
Avatar billede keqs Nybegynder
19. juni 2003 - 22:36 #2
1. Öppna DVD-sloten
2. Gå in på setup
3. Gå in på menyn längst till höger
4. Tryck 3 3 3 3
5. Tada.
Avatar billede danielh Nybegynder
19. juni 2003 - 23:46 #3
Tack. Det funkar för att göra den regionsfri. Det gör dock ingen skillnad med Macrovision - Någon som vet någon lösning för att disabla Macrovision?
Avatar billede driis Nybegynder
20. juni 2003 - 10:36 #4
kegs >> Ved du så også hvordan man gør en Lumatron DVD-AV1 regionsfri ? Hvis du ved det, falder der naturligvis nogle point af for det.
Avatar billede danielh Nybegynder
20. juni 2003 - 10:49 #5
Det verkar vara någon bugg med poängsystemet här - Det var naturligtvis kegs som skulle få poängen och inte michael2690... :( Måste vara något galet med systemet...
Avatar billede cra Nybegynder
14. august 2003 - 01:34 #6
Kan denne DVD egentlig afspille DVDR?
Avatar billede danielh Nybegynder
14. august 2003 - 15:26 #7
Ja, det kan den - Har själv testat med DVD-R utan problem.
Avatar billede cra Nybegynder
14. august 2003 - 19:57 #8
jeg tænkte nu nærmere på denne model: "Lumatron DVD-AV1" som jeg selv har, jeg håber nogle kan give et svar, fordi jeg har smidt manualen væk, og kan ikke finde lumatrons officiele hp på nettet hvor man evt. kunne finde svaret.