Avatar billede sleint Nybegynder
14. juni 2003 - 06:24 Der er 8 kommentarer

Ingen adgang til data på brændt cd

Jeg har brændt en cd, hvor jeg har fyldt cdén med data.
Under brændingen er der åbentbar sket en fejl.
Jeg forsøger at få kontakt med de filer, der er lagt ind ...men forgæves.
Når nu alle data ligger på cdén er det da umuligt at få fat i dem ?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. juni 2003 - 06:47 #1
En bruger oprettet 13 minutter før. Tja hvad kan jeg sige - Jeg tror ikke meget på dine chancer.....
Avatar billede double-g Juniormester
14. juni 2003 - 08:37 #2
Det kommer an på hvad der er galt med cd'en.
Jeg har engang reddet data fra en, med ISObuster

http://www.smart-projects.net/
Avatar billede skaw Nybegynder
14. juni 2003 - 10:48 #3
er det en multisession ka  det være at den ikke er lukket rigtig
se om du kan brænde mer på skiven
Avatar billede Kengun Praktikant
29. september 2003 - 14:10 #4
Gør en restart af PC'en og forsøg at læse CD'en igen.
Avatar billede craft Nybegynder
03. december 2003 - 15:21 #5
Hhmm.... har også et problem med en CD-RW skive jeg har brændt. Jeg prøver at slette filerne på den, men den siger at de er skrivebeskyttede. Hvad gør jeg?

PS. Har ikke fundet ud af hvordan man opretter et nyt emne, derfor skriver jeg i dette. Nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede double-g Juniormester
03. december 2003 - 16:09 #6
craft >> brug lige 5 minutter på at læse faq'en som nogle trofaste brugere af eksperten har lavet.

http://www.ebruger.dk/faq/
Avatar billede craft Nybegynder
03. december 2003 - 16:31 #7
takker for svaret double-g. Opretter lige et spørgsmål...
Avatar billede Kengun Praktikant
03. december 2003 - 22:25 #8
ved ikke om du har flere cd-spillere/brændere, men forsøg at læse CD i den samme breænderen som du brændte med.