Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
03. december 2000 - 15:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ny kategori ønskes: Ophavsret og copyright

Jeg synes vi har brug for en kategori på eksperten.dk under navnet \"ophavsret\", \"copyright\" ell. lign.

Spørgsmål om, hvem der har rettighederne til noget bestemt materiale, om man må kopiere kildekode, om man må kopiere programmer, om man må kopiere billeder eller artikler dukker hele tiden op på eksperten.dk.

I den nye kategori kunne man poste tvivlsspørgsmål, som vi i fællesskab kunne afgøre. Diskutere juraen, diskutere etikken og grundene til, at det ikke altid er smart bare at kopiere andres materiale.

Var det en god ide?

Mvh.
Jens Hofman Hansen
http://www.metamaten.dk/
Avatar billede delphidaner Nybegynder
03. december 2000 - 18:08 #1
Lyder fornuftigt, jeg er for forslaget.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
04. december 2000 - 09:49 #2
Det bliver skrevet på forslagslisten.