Avatar billede bono Nybegynder
03. december 2000 - 14:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med equation editor og clipart gallery i office 97

Hej !
Mit problem er, at jeg ikke kan indsætte equation editor i mine word dokumenter. Det samme gælder når jeg skal indsætte et clipart. Ingen af programmerne er listet på den liste, der kommer frem når jeg trykker på indsæt objekt. Jeg har installeret begge af programmerne, da jeg lagde office ind. Jeg har endda prøvet at fjerne og geninstaller både programmerne og office.
Hvad skal jeg gøre for at begge af programmerne virker igen, håber at i kan svare på det da jeg bruger disse programmer meget.

Med venlig hilsen
Brian Jensen
Avatar billede norske-mike Nybegynder
03. december 2000 - 15:40 #1
For at indsætte ClipArt vælger du Indsæt - Billeder - fra Fil.
Hvis du har et billede i Equation Editor går jeg ud fra at du kan bruge
Ctrl-a for at markere hele billedet
Ctr-c for at kopiere det til hukommelsen
Alt-tab for at skifte til dit Word-dokument
Ctr-v for at indsætte det der du vil

Ikke?

Hi fra Mike
Avatar billede eagleeye Praktikant
04. december 2000 - 17:25 #2
Så jeg husker det skal equation editor vælges under installationen. Den er ikke en del at standart intallationen.
Equation Editor ligger under \"Office-Værktøj\".
Muligvis det samme gælder for clipart galery.

Hilsen Anders
Avatar billede repsac Nybegynder
04. december 2000 - 17:41 #3
Så vidt jeg husker virker denne funktion også i 97 ...
Indsæt eqation og clipart-iconerne i en eller anden toolbar ... dernæst klikker du \'Help\' --> \'Detect and Repair ...\' og så går det derudaf ...
Virker det ikke?
Skrive endelig igen! (evt. qwer@lakmail.com)
Avatar billede tomle Nybegynder
22. januar 2001 - 14:01 #4
Gå ind i

C:\\Programmer\\Fælles filer\\
Microsoft Shared\\Equation

Dér er Equitation Editor - hvis det er installeret
Avatar billede bono Nybegynder
19. oktober 2001 - 22:31 #5
Har fået løst problemet