Avatar billede izemate Nybegynder
12. juni 2003 - 20:06 Der er 15 kommentarer og
3 løsninger

GTA Vice City - Gennemført ?

Jeg har så gennemført alle missioner og gennemført alle missioner ved de huse man kan købe (man kan da ikke gennemføre ishuset sådan så man får den der dims der tæller op med penge) men eller har jeg klaret resten.. men den siger ikke noget om at man evt har gennemført spillet..
nu har jeg nemlig kørt rundt i et godt stykke tid uden der er sket noget, og undre mig over om man har gennemført det..
den sidste telefon opkald man fik var noget med at han var blevet truet af ham man skylder penge, men så siger man selv at han bare skal tage det roligt..

håber i kan fortælle mig noget :)

<\\izemate
Avatar billede izemate Nybegynder
12. juni 2003 - 20:07 #1
hvis det kan hjælpe så har jeg ca 1 500 000 $
Avatar billede chalde Seniormester
12. juni 2003 - 20:13 #2
kig her:
http://www.bellaonline.com/gaming/strategy_lib_gtavcwalk_17c.html

"Note that this does not complete the game 100%! If you look in your stats area, it will tell you what percentage of the game is done. You're usually around 45% to 50% when you finish the last mission. You still have to do the rampages, package collecting, store hold ups and races to get to the full 100%. "
Avatar billede miss-g Seniormester
12. juni 2003 - 23:07 #3
Der er også nogle hemmelige pakker man skal samle (100 stk. ialt).

Du kan se inde i STATS hvor mange % dele af spillet du har gennemført. Der er noget med af mafiaen kommer til sidst, men det er en mission man skal aktivere...

Her er en god side til spillet om alt hvad man kan:

http://www.bellaonline.com/gaming/strategy_lib_gtavcwalk.html
Avatar billede miss-g Seniormester
12. juni 2003 - 23:08 #4
Så først nu at det er det samme link som chalde har givet *G*

Men se i STATS hvor meget du har gennemført.

The last 2 missions only come when you've done enough of the game that you are a 'power in Vice City'. Otherwise the mob doesn't bother to come down and harass you.

For me, I hit the final missions after doing all other missions and all the 'gather the car' stuff too. Check out the car dealership walkthrough section for more details about the car gathering ring.

Note that this does not complete the game 100%! If you look in your stats area, it will tell you what percentage of the game is done. You're usually around 45% to 50% when you finish the last mission. You still have to do the rampages, package collecting, store hold ups and races to get to the full 100%.
Avatar billede emilos911 Nybegynder
13. juni 2003 - 20:21 #5
Du er kommet gennem alle missioner men der sker ingen ting..

1)KØB ALT!!
2)Gå hen i sun shine autos hvor der og gåd ned til garagerne og så til højre hvor der et port til en garage og en hvis liste ved siden af,, find alle bilerne der står på listen og køre dem i garagen..(Der er 4 lister)
Når du har gjort så kommer du vidst til at møde "Sonny" (U'r old friend)

p.s Håber det hjælper
Avatar billede emilos911 Nybegynder
13. juni 2003 - 20:22 #6
..Du skal dræbe sonny.. YES
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2003 - 20:29 #7
Nu jeg har Vice City Eksperterne, nogen der har oplevet at sens'en i spillet går helt amok?

Den er alt for høj, og hvis jeg sænker den, så sænker den kun sens'en på x-aksen.. kører jeg musen op og ned, går den stadig HELT amok?

:(?
Avatar billede chalde Seniormester
13. juni 2003 - 20:49 #8
emilos911 -> Det kommer an på hvilken rækkefølge du har gennemført missionerne i...
Avatar billede izemate Nybegynder
14. juni 2003 - 09:32 #9
emilos911 >Jamen det med bilerne har jeg gjort for længesiden.. den sidste mission jeg kørte var med den hvor ham fra lossepladsen springer sin arm af.. ellers er der ikke sket noget siden.
Avatar billede chalde Seniormester
14. juni 2003 - 09:56 #10
Har du gennemført ALLE missioner, herunder fundet alle hidden packeges, taget alle rampages osv? evt kig her:
http://www.msi.com.tw/program/support/bios/bos/spt_bos_list.php?kind=1&CHIP=Archives&ID=4

Hvor mange % har du gennemført?
Husk, at hvis du har brugt cheats, vil det ikke altid være muligt at nå 100%
Avatar billede chalde Seniormester
14. juni 2003 - 09:56 #11
lol.... wrong link...
her er det rigtige: http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/33074.html
Avatar billede izemate Nybegynder
14. juni 2003 - 11:43 #12
ja jeg må indrømme at jeg har brugt lidt våben cheats! Mener der står 57% men jeg har ikke taget alle hidden packeges og rampages.. så det kan jeg jo prøve :)
Avatar billede chalde Seniormester
15. juni 2003 - 01:16 #13
hvis du har brugt cheats, vil du nok ikke kunne nå 100%... :-(
men kort sagt: Tag alle rampages, secret packages, store hold ups og races. på mit link til gamefaqs vil du kunne få maps, så du kan se alle hidden packeges og rampages....
Avatar billede izemate Nybegynder
16. juni 2003 - 14:24 #14
jepper :) du lykkes det endelig.. jeg havde glemt at gennemføre den mission nede ved havnen med bådene :) men 1000 tak for hjælpen..
Avatar billede izemate Nybegynder
16. juni 2003 - 14:25 #15
Tænkte på om man kan noget ved det Pole position sted udover at se hende den klamme danse ?
Avatar billede miss-g Seniormester
16. juni 2003 - 14:26 #16
Ja, når du har set hende danse er der missioner inde i baren. Bl.a. gaderæs, og shooting-range.
Avatar billede cs_player Nybegynder
22. december 2003 - 11:11 #17
hvis du ikke kan finde alle rampages eller alle gemte pakker kan du gå ind på httP://www.vicecityunleashed.com og se kort over dem og der er også en masse andre ting
Avatar billede jesdj Nybegynder
16. november 2004 - 11:20 #18
Hende den " klamme " der danser er faktisk en mission, til alle jer der ikke ved det, men når man kigger på hende tæller ens penge ned, og man skal faktisk sidde og  glo på hende i noget der føles som evigheder, da hun skal have 600 $ før missionen er klaret, så hvis i skal ud at handle eller andet, skal i bare sætte jer derind, mens i er afsted, så er missionen klaret når i er tilbage, der er ikke nogen nemmere måde at gøre det på eller nogen måde at slippe på, og hun er billig i drift, hvilket vil sige at hun tager ikke mere end 5 $ af gangen så det tager en evighed