Avatar billede repsac Nybegynder
03. december 2000 - 00:00 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

til admin ... adskillelse af links under \"Nyeste spm\" og \"Nyeste indlæg\"

Hjælp os ...
gør det muligt (nemmere) at adskille de forskellige links under \"Nyeste spm\" og \"Nyeste indlæg\".
Lav bare en bindestreg ud for eller en <li> hvis det kan lade sig gøre ... det ville i hvert fald hjælpe mig
Avatar billede LNG.DK Novice
03. december 2000 - 00:09 #1
Og mulighed for at se en liste over online brugere ved at klikke på et link
Avatar billede tommyf Nybegynder
03. december 2000 - 12:32 #2
Og lav det sådan at når man klikker på banneret åbner det i et nyt vindue, det er lidt besværligt at skulle sidde og højre lki>åbn i nyt vindue hver gang man får lyst til at støtte eksperten :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. december 2000 - 18:39 #3
Har i lagt mærke til hvad der sker hvis I trykker på banneret????

Derfor stemmer jeg for at den 5 december hvert år bliver til \" Stor Klikke Dag\" :) ... Robin Hus giver hvis 200kr hvis man opretter en annonce :)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
12. december 2000 - 20:04 #4
tommyf>> Åbning i seperat vindue er lavet.
diggs>> Den er på forslaglisten.
repsac>> Er det nødvendigt ?
Avatar billede jd Nybegynder
12. december 2000 - 21:21 #5
...jeg synes heller ikke det er til at skille de foskellige links ad...
Avatar billede repsac Nybegynder
26. december 2000 - 13:06 #6
Hmm måske ikke, men jeg synes nu alligevel det ville være rar at adskille dem. Det behøvedes ikke at være en voldsom fed streg, men en enkelt pixels-linie med en lille, men synlig forskel i farverne ville jeg i hvert fald blive glad for.
Det er mest når et spørgsmåls \"overskrift\" fylder mere end der kan stå i de ca. 100px så skifter det jo til næste linie. Jeg kommer af og til til at klikke på samme spøgsmål to gange (jo jo måske er jeg lidt dum) det ville kunne hindres ved at lave en synlig adskildelse mellem spørgsmålene.

Er der andre der er lige så dumme som mig? (andre end jd)

Jeg ved godt jeg bare kan holde musen et sek. hen over linket, men ... jaaeh ... det gør man (jeg) bare ikke.
Avatar billede andyholt2 Nybegynder
26. december 2000 - 13:12 #7
Jeg er enig med repsac. Det kunne være meget rart. Det ville også se pænere ud.
Avatar billede repsac Nybegynder
27. december 2000 - 12:03 #8
Det er så op til den enkelte, men det tror jeg umiddelbart også.
Nu må vi bare se om det kan lade sig gøre ...
Avatar billede kasseper Nybegynder
27. december 2000 - 12:13 #9
Jeg er også enig her, desuden ville det være kanon hvis der, ligesom der var før det nye design kom på banen, var en anden farve på linksne, sådan at de besøgte sider havde en anden farve. Dermed kunne man se på listen hvilke spg. man fulgte med i uden at man behøvede at læse spg. overskriften. Det har da hjulpet mig mange gange.....Denne liste er meget brugt, kan jeg fornemme, som navigations redskab....Og hvis det ikke kan lade sig gøre, hvad skete der så med det forslag om at lave den liste med nyeste indlæg man kan se når man er på sine instillinger under spg. som man deltager i, rettet til netop de spg. man selv deltager i, det har vist været på forslagslisten ret længe.....
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. december 2000 - 13:29 #10
Eller et flag til. som så lyser grøn hvis man deltager og en anden farvede hvis ens svar er blevet accepteret der.
Avatar billede repsac Nybegynder
27. december 2000 - 14:44 #11
Go\' idé.
Nu er jeg ikke så \"gammel\" her på eksperten så jeg kan af gode grunde ikke \"huske\" det gamle design, men jeg kan godt se fordelen i at der ved link\'et var en synlig markering om man deltager osv. Det behøver jo ikke fylde andet end 10*10px ...
Avatar billede repsac Nybegynder
26. januar 2001 - 19:33 #12
Admiiiiiiiins ... er det på jeres todo-liste eller har du/I glemt at om dette?
Avatar billede repsac Nybegynder
05. februar 2001 - 16:26 #13
Kære Admins.
Jeg vælger at antage at I har glemt mig eller også at I ikke gidder høre på mig ... :) - ØV!