Avatar billede michael-k Nybegynder
11. juni 2003 - 01:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ICQ Spam

3 gang på 2 dage nu får jeg en meddelse fra en, om at jeg skal kigge på personens sex foto´s. Lækkert ik ;)

Derefter får jeg denne meddelse:
The user has accepted your request to add him/her to your Contact List.

Hvordan kan de gøre det, har aldrig kontaktet personen, så hvordan kan han acceptere en request fra mig ?

Har prøvet at adde personen til min ignore list men der sker ingen ting.

Nogle der har en løsning på det ?
Avatar billede amplificator Nybegynder
11. juni 2003 - 01:10 #1
Jeg får det samme. Også det med at de ahr accepteret _min_ request? - Smider altid personen på ignore.. Andet kan du ikke gøre..
Avatar billede michael-k Nybegynder
11. juni 2003 - 01:11 #2
"Har prøvet at adde personen til min ignore list men der sker ingen ting."

Har prøvet men bliver stadig kontaktet af den samme
Avatar billede amplificator Nybegynder
11. juni 2003 - 01:11 #3
Som sagt kan du intet gøre..
Avatar billede michael-k Nybegynder
11. juni 2003 - 01:12 #4
ok hvor har du det fra ?

Ved du hvordan de kan gøre det så ?
Avatar billede michael-k Nybegynder
11. juni 2003 - 01:24 #5
Okay fik ikke rigtig svar på hvad jeg søgte. Men så i et andet spørgsmål, at man skulle prøve at skifte til Trillian. Måske en mulighed, ellers må jeg se om det bliver ved.
Men takker anyway