Avatar billede ostergaard Nybegynder
10. juni 2003 - 17:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

quark5 og osX

er der nogen der har en løsning på skærmopdateringsproblemet mellem Quark og OSX? f.eks. når man går fra Quark til Photoshop bliver quark helt hvid og man skal minimerer dokumentet man arbejder i for igen at kunne se hele dokumentet - Hvad sker der Quark?
Avatar billede styxx Nybegynder
10. juni 2003 - 20:00 #1
Prøv det her link, der er et par redraw extensions til Quark

http://www.versiontracker.com/mp/new_search.m?productDB=mac&mode=Quick&OS_Filter=MacOSX&search=quark&x=0&y=0

Jeg har desværre selv oplevet at Quark 5 har ødelagt filer, når jeg kører Classic under OS X, ikke ofte men ofte nok...så jeg er reverteret til 4.1 til 6'eren kommer ud.
Avatar billede ostergaard Nybegynder
11. juni 2003 - 00:48 #2
yep > det er p.... irriterende > tak for linket > du får lige nogle point (øhh > hvordan får du det)
Avatar billede styxx Nybegynder
11. juni 2003 - 07:04 #3
Pyt med det:)
Avatar billede ostergaard Nybegynder
11. juni 2003 - 20:10 #4
så takker jeg rigtig mange gange - håber jeg kan hjælpe en anden gang :)