Avatar billede discodvaergen Nybegynder
09. juni 2003 - 13:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Åbning af port på Cisco 677

Hejza.....

jeg har lige fået adsl hos cybercity.. og har lige problemer med at sende og modtage filer med icq og lign... er der nogen der kan guide mig igennem det med at åbne porte osv... det er jeg rimelig newbie til :)..
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
09. juni 2003 - 14:04 #1
adsl.dk
under opsætning
der ligger cybercitys egen guide til det
Avatar billede discodvaergen Nybegynder
09. juni 2003 - 14:25 #2
jeg kan ikke lige finde den der opsætning nogen steder !!
Avatar billede discodvaergen Nybegynder
09. juni 2003 - 15:10 #4
hvad for en port skal jeg så åbne for at sende filer i messenger og icq ??? synes det er lidt forvirrende
Avatar billede discodvaergen Nybegynder
09. juni 2003 - 15:49 #6
Ok, takker... skal lige se om jeg kan hitte ud af det.. fatter ikke så meget af det endnu.. men tar til jeg begge :)
Avatar billede nulle-inc Nybegynder
26. juni 2003 - 15:10 #7