Avatar billede tarpgaard Nybegynder
09. juni 2003 - 12:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Højtaler - venstre og højre er byttet om!

Hvordan kan man ændre på siderne af ens højtaler?!
Når jeg går ind i de almindelig indstillinger og prøver at ændre på balancen spiller højre side hvis den står helt over i venstre side = den spiller omvendt af hvad den rigtig skulle gøre! Og det er ikke fordi at højtalerne står forkert, når jeg har mine hørebøffer på er lyden også modsat!
Avatar billede michael2690 Nybegynder
09. juni 2003 - 12:28 #1
har den altid gjort det??
Avatar billede runeevers Nybegynder
09. juni 2003 - 12:31 #2
michael2690 > Hvorfor lægger du et svar?

tarpgaard > Sikker på at højttalerne ikke bare står i den forkerte side? Ellers er det vel kablerne der er tilsluttet forkert.
Avatar billede careteam Juniormester
09. juni 2003 - 12:34 #3
HVis det er fra musik CDén, så er kablet der forbinder lydkort og musik CD bare vendt forekrt. Vend kablet i den ene ende, så burde det være på plads
Avatar billede michael2690 Nybegynder
09. juni 2003 - 12:34 #4
undskyld. nej det kan det jo ikke være da hans hørebøffer har samme problem.
Avatar billede runeevers Nybegynder
09. juni 2003 - 12:40 #5
Ah sry, fik kun lige tåget mig igenne første linie ;o)
Avatar billede michael2690 Nybegynder
09. juni 2003 - 12:45 #6
det kan være et driver problem. prøv at avinstallere dine driver til lydkortet, og opdatere de nueste fra internettet. Jeg ved godt det er en skeptisk løsning. Ellers Så gør som >>careteam  siger.
Avatar billede hcma Novice
09. juni 2003 - 12:54 #7
hvorfor bytter du ikke bare rundt på højttalerne??
Avatar billede tarpgaard Nybegynder
09. juni 2003 - 13:00 #8
Når jeg spiller cs, er det især træls at hørebøfferne sidder forkert! Men at vende højtalerne om kunne være en midlertidig løsning (så må jeg leve med det når jeg har hørebøffer på).
Så vil jeg prøver evt. ny driver eller gå ind og vende kablet! Giver endelig point når fejlen er udrettet!
Avatar billede hcma Novice
09. juni 2003 - 13:09 #9
kan "hørebøfferne" kun side på hovedet når de vender på en bestemt måde. Mine kan da vendes.