Avatar billede kkd Nybegynder
08. juni 2003 - 20:30 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Sourcekode til chat med login og password?

Hej...

Jeg leder efter et chat-script, som er "beskyttet" med login og password. Altså hvor brugeren skal registreres først. Nogen der ved, hvor jeg kan finde sådan en størrelse?

/kkd :oD
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. juni 2003 - 20:31 #1
www.hotscripts.com har masser
Avatar billede kkd Nybegynder
08. juni 2003 - 20:39 #2
Ja der er rigtig mange chats, men hvilken har feats. som login og password?
Avatar billede kkd Nybegynder
08. juni 2003 - 20:45 #3
Og lige en ekstra ting - de skulle gerne være gratis!!! ;oD
Avatar billede kkd Nybegynder
08. juni 2003 - 21:31 #4
Efter at have kørt alle chat-scripts igennem, kan jeg ikke finde et eneste, hvor der er login/password, som ikke koster penge, eller resulterer i et dødt link - findes der virkelig ikke andre?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
10. juni 2003 - 21:11 #5
Avatar billede ffn Nybegynder
10. juni 2003 - 21:24 #6
har du set på http://phpopenchat.org/
Avatar billede ffn Nybegynder
10. juni 2003 - 21:25 #7
http://phpopenchat.org/features.php "password protected channels
you can set a password for each channel"
Avatar billede the_legend Nybegynder
10. juni 2003 - 21:27 #8
vil gerne lave et til dig hvis det er som kun har login med pass og en chat
Avatar billede the_legend Nybegynder
10. juni 2003 - 21:27 #9
den blver ikke advenseret men kommer til at have 200 point for dne!
Avatar billede kkd Nybegynder
10. juni 2003 - 21:39 #10
Så vidt jeg kan se, understøtter mit webhotel ikke php - så phpopenchat er ikke en mulighed.
Hvis du laver en chat til mig (som jeg gerne vil give 200 p for) skal det ikke være an af dem, med meta-refresh. ConquerChat er den jeg bruger lige nu, og Peter Theill (www.theill.com) bebuder en snarlig opgradering med login-system - så dit forslag skal mindst være ligeså godt som CounqerChat (nok en udfordring - for det er sgu en fed chat!)
Avatar billede kkd Nybegynder
15. juni 2003 - 15:31 #11
Lukketid!