Avatar billede golden-dream Nybegynder
06. juni 2003 - 02:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Canon digital kamera som webcam?

Ville meget gerne høre om denne digital kamera kan køre som en webcam "canon IXUC400" ? hvad er fordelene og hvad er ulemperne?
Hvis man kan bruge den som webcam, er denne digital kamera bedre end en almindelig webacamera?
Avatar billede tre Nybegynder
06. juni 2003 - 08:17 #1
Her er en manual til hvordan det kan lade sig gøre med et IXUS kamera.

http://www.ixus-world.de/index.htm?workshops/webcam/webcam_1.htm
Avatar billede golden-dream Nybegynder
06. juni 2003 - 11:20 #2
Jeg har ik haft tysk.. en engelsk ?
Avatar billede golden-dream Nybegynder
12. juni 2003 - 01:15 #3
Lukker her...