Avatar billede jonna_ Nybegynder
05. juni 2003 - 21:26 Der er 9 kommentarer

msn 6.0

jeg hentet msn 6.0 beta version(havde samtidig msn 5.0 liggene installerede) her idag...så installede jeg det...og ville så logge på..men det kunne jeg ikke....lige meget hvad jeg gjorde...så afinstallerede jeg msn 5.0 og msn 6.0 og fra tilføj/fjern bagefter hentet jeg msn 5.0 pakken og installerede det igen...men den ville stadig ikke logge ind....
Avatar billede znipestar Nybegynder
05. juni 2003 - 21:42 #1
RÅD> Hent aldrig beta versioner!
Avatar billede znipestar Nybegynder
05. juni 2003 - 21:42 #2
har selv haft problemer med 6.0!
Avatar billede jonna_ Nybegynder
05. juni 2003 - 21:43 #3
ved du så havde jeg skal gøre for at få det fixed?
Avatar billede sqren Nybegynder
05. juni 2003 - 21:50 #4
Havde selv det samme problem med HAMP MSN. Har lige fået det ordnet, men er desværre ikke helt sikker på hvordan jeg gjorde. (gøres på eget ansvar). Prøv at (hvis du stadig har både MSN 5 og MSN 6 mapperne så prøv at skifte rundt på .dll filerne og download MSN 5 og MSN 6 og opdater MSN fra Windows Update. Jeg ved ikke om det virker for dig, men det gjorde det for mig.

PS. Der kommer sikkert nogle bedre svar så vent med at prøve dette!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. juni 2003 - 08:46 #5
Har du firewall ?
Prøv at deaktivere den og installer 6.0 igen. Jeg kender kun en der havde problemer med at installere 6.0 og vedkommende havde Norton firewall på.
Avatar billede woolbox Nybegynder
17. juni 2003 - 16:11 #6
Specielt betasoftware fra MS plejer at være noget skrammel - kan selv huske da jeg kastede mig ud i IE6 inden den var færdig! ;) *suk suk*.

http://www.pcworld.com/news/article/0,aid,111166,00.asp
http://www.infoworld.com/article/03/06/13/HNmsnbeta_1.html?applications

- og værre end beta releases er beta non-releases, beta 6 burde slet ikke være tilgængelig nu som i kan se ovenover...
Avatar billede mr_techno Nybegynder
27. juli 2003 - 18:15 #7
Er det så svært? Lad vær med at downloade betaversionen. Nu er 6.0 ude. Den fulde. Så prøv igen.. :D
Avatar billede znipestar Nybegynder
28. juli 2003 - 17:15 #8
Det er den nemlig, og den fungere bare perfekt...selvom den er lidt lang tid om at logge på.
Avatar billede znipestar Nybegynder
28. juli 2003 - 17:18 #9
hent det her: http://messenger.msn.dk/