Avatar billede dytti Novice
05. juni 2003 - 13:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kritik modtages gerne

Jeg sidder og sysler med noget der skal blive til et opslagsværk om bajonetter.
http://dytti.h4f.dk
Hvad mener i om det ?

Et lille tillægsspørgsmål:
Ville det kunne betale sig for mig, at lave det i asp (jeg skal opdatere siderne tit)

Mvh.: Michael P.
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
05. juni 2003 - 16:04 #1
link virker ikke
Avatar billede realonetwo Nybegynder
05. juni 2003 - 16:15 #2
Michael det er sku list kedeligt at se på!!!
Jeg kan godt se, at det bliver svært at fremhæve bajonetterne med en anden baggrundsfarve, men det kan vel løses.
Ellers dejlig nem at finde rundt i, bare lidt mere leg med farever, efter min mening. ;-)
Avatar billede alexander_j Nybegynder
06. juni 2003 - 17:27 #3
Simpel og overskuelig og uden for meget hurlumhej! En side helt efter mit hjerte :-)

Man kan gøre så meget ved siden(lyd, grafik, farver og animationer), men hvorfor gøre det - Der er jo tale om en specialistside for dem der vil vide noget om bajonetter, og de kan nemt finde de data de vil og endda se billeder af udvalgte bajonetter!

/Alexander
Avatar billede martinus197329 Nybegynder
23. juni 2003 - 11:15 #4
Ja det er lidt gråt i hvidt at se på, og bogstaverne er lidt for store.
Vælg hellere en størrelse som ger på Eksperten. Det ser mere prof ud.
Det er også som om det grå presser siden helt sammen.
Cellerne rundt om linksne øverst ser også lidt WYSIWYG html editor præget ud:-)
Istedet for den grå farve ville jeg prøve at finde en sølv farve eller noget metallisik bronze........ et eller andet der har med emnet at gøre.
Ellers en fed side.