Avatar billede nibze Nybegynder
04. juni 2003 - 09:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

gendan cd spørgere efter PQI fil

Hej eksperter.

Da jeg købte min computer fik jeg son en gendan cd med som jeg bare skulle kunne sætte i cd-rom drevet og så skulle den automatisk formatere og instale win og det igen, men når jeg sætter den i og genstarter min computer spørger den efter en myimage.pqi fil og så viser jeg den hvor myimgage.pqi filen ligger på cden! så siger den at jeg skal indsætte nyeste verion af mediaet i cd-rom drevet!
hvad gør jeg?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. juni 2003 - 11:02 #1
Det lyder for mig som om at den enten ikke kan hitte rede i cdrom mapningen (d: eller e:) eller også er det simpelthen blot en service meddelelse, for at give dig mulighed for at vælge en anden nyere version.

Her er en side mht restore af image. Se under execise7.
http://www.powerquest.com/whitepapers/Win2000Pro.PDF

Har du før prøvet at bruge gendan cd'en til at retablere din pc ?
Avatar billede nibze Nybegynder
04. juni 2003 - 15:03 #2
nej.. men jeg prøvede at sætte cd2 i! og så kørte den vidre og lidt efter spurte den efter cd 1 og så cd 2 igen! og så var den retableret!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. juni 2003 - 15:52 #3
Fint...så er problemet løst, kan jeg forstå ?
Avatar billede nibze Nybegynder
04. juni 2003 - 19:06 #4
ja