Avatar billede n_m_r Nybegynder
04. juni 2003 - 00:45 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

D-link DI-614+ og ADSL

Efter at have læst Bpraems spørgsmål, se http://www.eksperten.dk/spm/344205, er jeg blevet i tvivl om hvorvidt routeren fungerer med en ADSL forbindelse. Den kommer med modem og skillefilter, hvis det har noget at sige? Eller om den kun fungerer med et kabelmodem.
Hvordan fungerer opsætningen?

N_M_R
Avatar billede renehinsch Praktikant
04. juni 2003 - 01:18 #1
Den virker med en ADSL forbindelse. Jeg har en DI-614+ siddende på et ADSL modem fra TDC forbundet med et RJ-45 stik.
Avatar billede n_m_r Nybegynder
04. juni 2003 - 01:20 #2
ok, hvordan med opsætningen af det trådløse netværk?
Hvad gør man?
Avatar billede bjuhl Nybegynder
04. juni 2003 - 15:51 #3
Det trådløse netwærk er fra fabrikken slået til i Routeren.
SSID="default", Trådløs port er sat til 6 og Kryptering er slået fra.

Så på den trådløse PC angiver du bare SSID til "default" inde under netværksopsætningen, hvilket den sikkert er sat op til i forvejen.... og så køre det derudaf. Nogle pcér er som default sat til at kommunikere via port 11, hvilket du så bare ændre til port 6, eller den port du har valgt i routeren.