Avatar billede sbay Nybegynder
03. juni 2003 - 15:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bruge form ved oprettelse af doc i script

Hejsa

Jeg har en form - CompanyProfile - jeg gerne vil bruge når jeg i et script opretter et nyt dokument:

If DocStat = "New" Then
  Set Doc = New NotesDocument(Db) -> her vil jeg så gerne bruge formen!!! - Hvordan gør man det??????
Avatar billede jogii Nybegynder
03. juni 2003 - 15:42 #1
doc.Form="CompanyProfile"
Avatar billede sbay Nybegynder
03. juni 2003 - 17:04 #2
Ja, det bruger jeg også, men så får man ikke alle felterne oprettet - kun dem man giver en værdi - men det betyder måske ikke det store???
Avatar billede jogii Nybegynder
04. juni 2003 - 09:39 #3
Nej, det betyder ikke noget, medmindre du fra starten vil vise nogle passende standardværdier i oversigter. Hvis du absolut vil kan du kalde funktionen
  doc.ComputeWithForm( ... ) som burde udføre noget der ligner en uidoc.Open/Save. Husk at gemme doc efter ComputeWithForm. funktionskaldet kan være cpu-tung. Så vær varsom med dens brug.
Avatar billede sbay Nybegynder
04. juni 2003 - 10:18 #4
ok - vil overveje det med CumputeWithForm

Tak for hjælpen!