Avatar billede _et Praktikant
03. juni 2003 - 14:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Slet IMAP mails

Når jeg sletter en IMAP mail på min server, fra min windows maskine, så kommer der bare en streg over.

Hvordan funderer det med sletning over IMAP, skal der ordnes nogle rettigheder, eller sletter den selv efter noget tid??
Avatar billede _et Praktikant
03. juni 2003 - 14:58 #1
Ps. Hvilken port bruger IMAP, hvis det skal være via SSL
Avatar billede muffet Nybegynder
03. juni 2003 - 15:01 #2
i outlook kan du i menuen rediger vælge fjern slettede mails.

Når du bakker trykker delete, sker der det at et flag sættes ved mailen om at den er slettet, men den bliver ikke slettet.
Avatar billede _et Praktikant
03. juni 2003 - 15:34 #3
Tak det var Cool

Ps.
Du skulle vel ikke vide hvor man sætter timeout tiden på forbindelsen

Outlook kommer heletiden og siger "forbindelsen er afbrudt af server" eller noget lignende - Jeg bruger imap-2001a-9mdk, hvis det siger dig noget
Avatar billede muffet Nybegynder
05. juni 2003 - 09:13 #4
det ved jeg ikke noget om... men den gør det også med mig, hvis jeg tjekker min mail via min hjemmeside. Dvs. hvis jeg både har en forbindelse i outlook og i php.