Avatar billede pingo Nybegynder
25. august 1999 - 10:23 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

admin > mulighed for at lukke en ubesvaret tråd - eller forældelse af en tråd.

Hejsa.

Jeg gad egentligt godt vide hvor mange point der ligger og "flyder" rundt omkring i MEGET gamgle ubesvarede spørgsmål - som folk enten selv har fundet svar på - eller ingen andre bare have været istand til at svare på.

Det kunne være smart hvis man på en eller anden vis efter fx. 1 måned kunne lukke sin ubesvarede tråd - og så få pointne trukket tilbage - eller at man når man oprettede en tråd kunne forælde den efter et bestemt tidspunkt - hvor den så ville blive trukket tilbage fx. som standard en måned.

En hel treide mulighed var at man igen efter fx. en måned kunne "relancere" sin tråd, dvs. når den er blevet så gammel at alle har glemt den - også selvom at nogle måske kunne svare på den - at man så relancerede den - og tilføjede min fx. 15 point ekstra, og den så kom op og ligge forrest - som et nyt spørgsmål - jeg der blev sendt en mail ud "bla. bla har relanceret sit spørgsmål og tilføjet ekstra x point så der ialt nu er x point"!

Jeg syntes ihvertfald det er lidt irriterende med alle de point man har liggende ude at svømme!
Avatar billede snowball Novice
25. august 1999 - 10:27 #1
Muligheden for selv at lukke sit spørgsmål kommer på et eller andet tidspunkt. Hvornår vides ikke da Admin har været en hel del tavs omking dette enme her på det sidste.
Avatar billede Slettet bruger
25. august 1999 - 10:44 #2
Forhåbenlig snart, så der kan blive ryttet op.
Avatar billede Slettet bruger
25. august 1999 - 10:46 #3
Jeg kan se du har omkring 1200 point ude lige nu. Vil du gerne have nogle af dem tilbage igen? og evt. hvilke?
Avatar billede pingo Nybegynder
25. august 1999 - 10:54 #4
Hvordan kan du se det?

Men jo - det er jo dem jeg tænker på - der er enkelte jeg ikke selv har fået checket - og derfor ikke har fået accepteret - men ellers er der flere der ikke er besvaret...

Det er bla.

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=625 - 300 point - 24-04-99
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=774 - 100 point - 06-05-99
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=832 -  60 point - 10-05-99
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=853 - 100 point - 11-05-99
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=880 -  30 point - 12-05-99
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=926 - 200 point - 15-05-99

Det er hovedsageligt dem - 790 points - alle enormt gamle - og uden mulighed for at blive besvaret - alle andre jeg har liggende venter på at folk svarer på dem - så nogle får points'ne...

Der er 100 point til dig hvis du svarer på dem alle - og opretter pointne (minus de 100) til mig i et fake-spg.

Avatar billede Dan Nim Seniormester
25. august 1999 - 11:32 #5
Skal jeg bare lave et spm. til dig på "780" point ?
Avatar billede pingo Nybegynder
25. august 1999 - 11:34 #6
790 - men du skal bare lave et spørgsmål på 690 - så du selv beholder de 100!
Avatar billede Dan Nim Seniormester
25. august 1999 - 11:37 #7
nårja, det går godt med min regning hva *G*
Avatar billede pingo Nybegynder
25. august 1999 - 11:38 #8
;-)

790 - 100 = 780.....

Nja - det kunne godt være du så snød dig selv!
Avatar billede Dan Nim Seniormester
25. august 1999 - 11:40 #9
hehe, en smule.
Det er oprettet.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. august 1999 - 15:56 #10
smart
Avatar billede Slettet bruger
26. august 1999 - 00:13 #11
Jeg kan se du har fået assistance. Så er det vel foreløbig ok?
Avatar billede pingo Nybegynder
26. august 1999 - 09:05 #12
Det er det! - Ellers tak!