Avatar billede seb11 Nybegynder
02. juni 2003 - 15:04 Der er 30 kommentarer

Kom med et godt navn. og få nogle point

Hejsa...
jeg skal lave en fodbold hjemmeside..
og jeg ville gerne have et fedt navn til den.. navnet skal
helst have noget med fodbold at gøre eller det skal det.
Avatar billede anuseren Nybegynder
02. juni 2003 - 15:08 #1
"navnet skal
helst have noget med fodbold at gøre eller det skal det." Meget dårligt formuleret, lige før man bliver forvirret om hvad det skal indeholde, eller gør man? Det gør man. Hehe ;o)

Lav et billede af en "FOD"og skriv BOLD.. Det er da et hit... :oD
Avatar billede seb11 Nybegynder
02. juni 2003 - 15:10 #2
man kan da ikke blive forvirret
af det..... :)

ok forslag.... men.. måske ikke helt ligeee..  :D
Avatar billede tobias28 Praktikant
02. juni 2003 - 15:23 #3
army on grass

hehe
Avatar billede seb11 Nybegynder
02. juni 2003 - 15:24 #4
enormt sjovt ?
Avatar billede anuseren Nybegynder
02. juni 2003 - 15:25 #5
Hæren på græsset!

det er sguda humor på topplan!
Avatar billede seb11 Nybegynder
02. juni 2003 - 15:26 #6
hehe... ja da... jeg er total færdig af grin lige nu... det er nok dagens vits.. :D :D...
Avatar billede tobias28 Praktikant
02. juni 2003 - 15:48 #7
hvor smart....der er jo ingen der har bedt dig om at grine med vel? Tsk tsk!
Avatar billede seb11 Nybegynder
02. juni 2003 - 15:49 #8
ej okay... slap dog af.. jeg spurgte bare om i havde et godt navn til en ny hjemmeside..
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
02. juni 2003 - 15:51 #9
fodbold-gal eller bold-spil
Avatar billede greatdane Nybegynder
02. juni 2003 - 15:58 #10
knoldesparkerne.dk
grønsvær.dk (man kan jo lige så godt benytte sig af, at nationaltegnene nu er blevet tilladt)
tåhyleren.dk

Det må vist være nok til en ud-/af-visning :-)
Avatar billede seb11 Nybegynder
02. juni 2003 - 16:01 #11
meget najs forslag.. men måske ikke lige hvad jeg leder efter.. ellers tak
Avatar billede greatdane Nybegynder
02. juni 2003 - 16:55 #12
Kom med nogle kommentarer til, hvorfor du afviser de enkelte forslag...  Eller fortæl lidt mere om, hvad indholdet af siden er, hvem der er målgruppen og den slags - det gør det nok lidt lettere at komme med forslag.  I øjeblikket er det bare fodbold, og det er et temmeligt bredt emne :-)
Avatar billede seb11 Nybegynder
02. juni 2003 - 16:59 #13
ved i hvad.... bare drop det.. det er lige meget jeg finder selv på et..

hvis i skal være så sure... solen skiner fandme... og så er i bare så sure.. jeg fatter det ikke
Avatar billede tobias28 Praktikant
02. juni 2003 - 17:05 #14
seb11 -> det har noget at gøre med at være samarbejdsvillig.....vil du gerne have hjælp af folk, bør du også yde en lille indsats.....og lade være med at håne.....det fremmer i hvert fald ikke
Avatar billede greatdane Nybegynder
02. juni 2003 - 17:07 #15
Nu er det da dig, der er sur!  Jeg beder om nogle kommentarer for bedre at kunne skyde mig ind på, hvad du er ude efter og sætter oven i købet en smiley på...  Hvad f..... bilder du dig ind?  Men okay - gå ud og nyd solen - jeg skal nok lade være med at genere dig mere!
Avatar billede tobias28 Praktikant
02. juni 2003 - 17:09 #16
greatdane -> meget enig!
Avatar billede seb11 Nybegynder
02. juni 2003 - 17:12 #17
hehe... jeg undskylder jer alle... det  var ikke med vilje..forsat god dag :)
Avatar billede eyvind Seniormester
04. juni 2003 - 19:04 #18
Er det en side til en klub.
Er det for fodboldinterreserede i almindelighed.
Skal det være en sprøjs side.
Hvilken alder hade du tænkt ville bruge siden.
Er det til resultater, måske fra hele verden.
Er det en hyggefodboldside.
Eyvind.
Avatar billede tobis Nybegynder
04. juni 2003 - 22:17 #19
Ja tænkte også på om det var til en spc. klub eller noget?
Avatar billede awolffdk Nybegynder
04. juni 2003 - 22:26 #20
Okay jeg tror der er dømt "kICK OFF"
Avatar billede awolffdk Nybegynder
04. juni 2003 - 22:28 #21
Eller har du du tænkt på "kick.off.dk"
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
04. juni 2003 - 22:33 #22
getthecard.dk
redcard.dk
boldspiller.dk
relaxe.dk (har intet med fodbold at gøre, men det er da fedt :-D )
weirdball.dk
fodbold-fan.dk

osv. osv. :-D
Avatar billede ALS Praktikant
06. juni 2003 - 14:29 #23
Dit site skal da hedde:

straffe.dk

På forsiden har du en streng fodbolddommer, der peger på pletten.
Domænet er i modsætning til mange af de øvrige forslag stadig fri, så skynd dig at registrere det :o)
Avatar billede tobias28 Praktikant
17. juni 2003 - 01:55 #24
nå...nu er det vist lukketid?
Avatar billede fet321 Nybegynder
17. juni 2003 - 02:14 #25
Hvad med:

DenSureFodboldsok.dk

eller

BoldTossen.dk

eller

BoldStrudsen.dk

eller?
Avatar billede kingfish Nybegynder
14. juli 2003 - 23:00 #26
ForzaFodbold.dk

frispark.dk

indspilning.dk
Avatar billede tax Nybegynder
12. august 2003 - 01:31 #27
boldlam
Avatar billede ALS Praktikant
12. august 2003 - 08:54 #28
seb11 >> Nu har du ikke kommenteret de svar der er kommet i over 2 mdr.
Luk dog spørgsmålet igen, hvis du har fundet et navn, eller deltag selv lidt i det.

Utroligt at denne type spørgsmål altid ender på den måde :o(
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
12. august 2003 - 14:19 #29
ib-rene-cairo : Kontoen er ikke aktiv, det er nok grunden ;-)
Avatar billede snie97 Nybegynder
07. juni 2004 - 13:55 #30
boldmongol.dk