Avatar billede runekeldsen Nybegynder
02. juni 2003 - 13:38 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Afinstallere messenger plus

Jeg har fået installeret det nye messenger plus men nu har jeg alt muligt reklame og nye bar i min explorer. Hvordan får jeg alt det afinstalleret igen det er vildt ireterende :(
Avatar billede hcm Nybegynder
02. juni 2003 - 13:42 #1
Control panel -> Add/remove programs...
(tilføj/fjern programmer.
Det fjerner den helt.
Avatar billede runekeldsen Nybegynder
02. juni 2003 - 13:46 #2
Ja nu er messenger plus væk men jeg har stadigvæk den ireterende bar og alt reklame pisset. Det var ikke lige planen :(
Avatar billede runekeldsen Nybegynder
02. juni 2003 - 13:47 #3
baren hedder reahgnfelsh
Avatar billede nop Nybegynder
02. juni 2003 - 13:52 #4
"SpyBot search&destroy" kan nok løse dit problem, www.download.com, husk at opdater spybot efter download, programmet er helt gratis.
Avatar billede fh1dk Nybegynder
02. juni 2003 - 13:52 #5
download regcleaner og fjern det den vej.

eller brug regedit (denne kan åbnes via regcleaner).

Fh1dk
Avatar billede runekeldsen Nybegynder
02. juni 2003 - 13:56 #6
ok det var nogle lidt avancerede løsninger kan jeg ikke bare afinstallere denne bar på en eller anden måde??
Avatar billede nop Nybegynder
02. juni 2003 - 14:02 #7
Det er da ikke så avanceret at installere spybot men lidt meget for bare en bar's skyld, men prøv alligevel måske vil du opdage at du har flere spybot's liggende, og hvis man bruger nettet idag vil man tit opleve at man har fået en spion ombord, så et eller andet "cleaner" program kan klart anbefales, benyt "chancen" :-)
Avatar billede runekeldsen Nybegynder
02. juni 2003 - 14:10 #8
nu siger du ikke særlig avanceret nop men det skriver alligevel med stort at det er på egent ansvar og at programmer tilknyttet til filerne kan blive ødelagt osv. så det er da ikke lige den føste løsning man har lyst til at gribe til.
Avatar billede runekeldsen Nybegynder
02. juni 2003 - 14:15 #9
Ok nu kørte jeg spybot og fandt da også en masse spion filer som jeg har fået slettet men den før omtalte bar er der stadigvæk :(
Avatar billede nop Nybegynder
02. juni 2003 - 14:24 #10
Nå det er jeg ked af ! Men prøv et andet cleaner program. Jeg har før fjernet en eller anden bar for en veninde med spybot s&d ellers, men den kender nok ikke reahgnflesh.
Hvad version af windows har du, prøv at køre msconfig i start>kør, og gå til fanen start, find rahgnffflds der og fjern markeringen, måske kan du ikke finde den der og så er der kun regedit eller en anden spion-killer tilbage.
Avatar billede runekeldsen Nybegynder
02. juni 2003 - 18:15 #11
jeg har ny både prøvet spybot og regcleaner og baren er der stadigvæk kan man ikke afinstallere den på en måde?
Avatar billede fh1dk Nybegynder
03. juni 2003 - 16:16 #12
prøv at søge på filen i regedit og hvis du finder den så fjern den. Regedit kan åbnes via regcleaner (under værktøjer) - håber du får løst problemet.
Avatar billede fromsej Praktikant
03. juni 2003 - 16:20 #13
Er du helt sikker på det navn?
Og er det stavet rigtigt?
Du kan evt hente HijackThis her:
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#18.04.2003.
Dette program er lidt tricky, men smid loggen herind, så hjælper vi til.
Du kan også prøve en onlinescan her:
http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm
Tag den øverste.