Avatar billede e-greve Nybegynder
02. juni 2003 - 08:34 Der er 5 kommentarer

Autosize af Flash-film

Jeg har en Flash, hvor jeg loader et billede (jpg) ud fra en parameter, der kommer fra ASP.

Kan jeg dynamisk ændre størrelsen på flash-filmen (document), så den passer til billed-størrelsen.
Avatar billede jakwag Nybegynder
02. juni 2003 - 10:40 #1
Den eneste løsning jeg kender er at loade den ind i level 0, men det er nok ikke nogen ultimativ løsning.

Ellers må du lave flash filmen "for stor" og så lave et mc der er ramme som så kan ændre størrelse.

Jakob
Avatar billede thulstrup Nybegynder
02. juni 2003 - 11:34 #2
Du kan også sætte størrelsen på din flash film til 100x100% og så sætte Stage.scaleMode = "noScale"; så din film ikke bliver scaleret.
Avatar billede e-greve Nybegynder
03. juni 2003 - 10:16 #3
Nogle gange kan de simple løsninger være de bedste. Jeg kan faktisk loade den ind i level 0. Filmen får sin størrelse fra HTML/ASP uden at billedet skaleres forkert, så det er jo helt fint!
Avatar billede e-greve Nybegynder
03. juni 2003 - 10:19 #4
Jakob, hvis du vil sende din kommentar som svar, får du pointene.
Avatar billede jakwag Nybegynder
03. juni 2003 - 10:23 #5
Jammen så...
: )