Avatar billede zhatten Nybegynder
30. november 2000 - 09:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Admin ?

Se:

http://www.eksperten.dk/spm/35834

steen_hansen siger kalle007 kommer med indlæg 4 jeg ser det som steen_hansen. er det min computer der fejler noget ? Jeg synes det ser mystikst ud og tror måske det er nogen fusk.

- Zhatten
Avatar billede nomiz Nybegynder
30. november 2000 - 09:45 #1
Jeg ser det også som steen_hansen..?

/vh
Simon
Avatar billede zhatten Nybegynder
30. november 2000 - 09:46 #2
Okey :) så må der jo være tale om at steen_hansen glemte at skifte bruger inden han selv svarede eller hvad ?

- Zhatten
Avatar billede billeschou Nybegynder
30. november 2000 - 09:50 #3
Den er godt nok lidt tvivlsom men jeg tror ikke det er snyd. Det virker mere på mig som et tilfælde af forvirring. Læg mærke til at tommyf og steen_hansen kommer med det samme svar, hvorefter kalle007 siger at han har prøvet det og at det ikke virker. Mit gæt er at steen_hansen var lidt forvirret, da han skrev at \"det svar er magen til dit eget\".
Avatar billede limemedia Nybegynder
30. november 2000 - 09:53 #4
zhatten >> Hvad er det man siger, er det ikke : \"tyv tror hver man stjæler\"...
Avatar billede zhatten Nybegynder
30. november 2000 - 09:53 #5
Men prøv og se indlæg 4 det siger Steen_hansen at kalle007 har lavet, måske glemte steen_hansen at skifte bruger og vil nu for svare det.

- Zhatten
Avatar billede billeschou Nybegynder
30. november 2000 - 09:56 #6
Så er der måske i virkeligheden tale om 3 involverede personer: kalle007, tommyf og steen_hansen. Indlæg 4 tilhører da tommyf så vidt jeg kan se... så giver sætningen \"Jamen, det svar er jo magen til dit eget? Har du hele koden?\" også mere mening.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. november 2000 - 09:59 #7
Billeschou har nok ret.

Hvis man tælle spørgsmålet med er Tommyf´s indlæg nr 4 og længere nede refererer Steen_hansen til netop koden tommyf satte ind.

Efter steen_hansens første forsøg skriver hanogså selv.

Jamen, det svar er jo magen til dit eget? Har du hele koden?

længere nede skrive han til Zhatten.

<frameset framespacing=\"0\" border=\"0\" rows=\"140,*\" frameborder=\"0\">

Dette svar er nøjagtig magen til. Kalle07 brugte \"??,*\". Jeg satte den til \"140,*\"

Dette svarer ikke til kalles, men til tommyf´s kode.

Godt nok har jeg selv været lidt paranoid her på det sidste, men nej jeg tror det er ok.

/Nikolaj
Avatar billede nomiz Nybegynder
30. november 2000 - 15:38 #8
Nu er der gået 6 timer og admin\'erne har slet ikke kigget? tsk tsk..

/vh
Simon
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. november 2000 - 15:50 #9
nomiz>> Så er jeg her :) Tror ikke det er noget, og afventer derfor, OK ?!