Avatar billede ambuman Nybegynder
31. maj 2003 - 20:36 Der er 5 kommentarer

Ud af fokus - fejl i skærmen

Hej!

Jeg har købt en Palm Tungsten|T, men har nu et problem. Skærmen kommer hele tiden ud af fokus - meget endda, og jeg har derfor kontaktet Palm's support-afdeling. De skriver:

Please hard reset this unit and create a new clean user name TEST. Install the TT Patch again without any extra programs.
Do you get the same result when you use user name TEST?

Er der nogen, der har en anelse om, hvordan man gør dette?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. juni 2003 - 08:57 #1
Den reset du skal lave, må du kunne læse om i manualen!
Du må også kunne læse hvordan du opretter en bruger der hedder test.
Så skal du installere en PATCH der hedder TT, det er muligvis den her http://www.palm.com/support/downloads/tungstent_update.html men spørg dem igen hvis du er i tvivl.
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2003 - 11:19 #2
På min gamle palm er der et hul hvor man kan sætte en papirklips ind og trykke, det giver en hard reset, det vil sige at hele palm'en er resat til inden du begyndte at lægge noget på den.
Avatar billede jensendk Nybegynder
03. juni 2003 - 08:19 #3
hard reset er beskrevet i manualen.

http://www.palm.com/support/tungstent/handbooks.html

Mere precist

http://www.palm.com/support/handbooks/tungstent/tungstent_ug.pdf

Side 243, appendix a.

eller kort: Åben din Palm, tryk powerknappen og hold den inde. tryk nu med din stylus på resetknappen på bagsiden. Maskinen resetter, når palm logoet kommer, så slip powerknappen, g følg onscreen instruktionerne.
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2003 - 09:38 #4
Vær opmærksom på at der også efterlyses at du skal oprette en ny bruger. Det er ikke nok bare at lave en hard reset.

Ambuman, har du brug for præcise instruktioner i hvordan du gør det her?

/apersson :o)
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2004 - 18:19 #5
Lukketid?